McDonald’s otwiera swój kierunek studiów z Akademią Leona Koźmińskiego

Informacja Prasowa - 25.07.2019
24

McDonald's otwiera swój kierunek studiów z Akademią Leona Koźmińskiego

McDonald’s uruchomił we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie nowy kierunek studiów przeznaczony dla pracowników sieci. Ma być praktyczny i darmowy – podaje rp.pl 

Sieć restauracji McDonald’s stawia coraz większy nacisk na wykształcenie swoich pracowników. W tym celu nawiązała współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego, znajdującą się w czołówce uczelni ekonomicznych w Polsce według rankingu Perspektyw. Efektem współpracy jest uruchomienie wspólnego kierunku studiów licencjackich w obszarze zarządzania w sektorze QSR (restauracji szybkiej obsługi).

Studia są skierowane do pracowników McDonald’s z całej Polski z minimum 3-miesięcznym doświadczeniem w pracy, wykształceniem średnim, lecz bez wykształcenia wyższego. Kandydaci będą wyłonieni w trakcie wewnętrznej rekrutacji, a zajęcia będą darmowe, ponieważ wszystkie koszty kształcenia pokrywa firma w ramach globalnego programu edukacyjnego „Archways to Opportunity”. Studia mają być dla nich szansą na zdobycie wyższych kwalifikacji, które pomogą im w rozwoju kariery w korporacji.

Zajęcia są niestacjonarne i mają charakter dualny, który cieszy się coraz większą popularnością w Europie. Polega on na tym, że uczniowie w toku studiów zdobywają nie tylko teoretyczną wiedzę, ale też praktyczne doświadczenie u pracodawcy – w tym przypadku w restauracjach sieci McDonald’s. Jak czytamy na stronie Akademii Leona Koźmińskiego, ze 1100 godzin zajęć połowa przypada na warsztaty i praktyki w firmie McDonald’s, a połowa na zajęcia i wykłady na uczelni.

Umowę o uruchomieniu nowego kierunku studiów podpisali już rektor Akademii Leona Koźmińskiego prof. ALK dr hab. Witold T. Bielecki i dyrektor generalny McDonald’s Polska, Adam Pieńkowski. Pierwsze zajęcia ruszą w październiku tego roku.

Wybraliśmy Akademię Leona Koźmińskiego ze względu na wysoki poziom kształcenia oraz wybitnych wykładowców, ekspertów w swoich dziedzinach. Wspólne studia są elementem naszej polityki wspierania rozwoju pracowników – powiedział Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

źródło: rp.pl

 

Comments

comments

24
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...