„McDonald’s? Mnie pasuje!” 
Rusza kampania wizerunkowa pracodawcy

Informacja Prasowa - 01.10.2019
254

„McDonald’s? Mnie pasuje!” 
Rusza kampania wizerunkowa pracodawcy

McDonald’s otwiera nowe restauracje i rekrutuje pracowników. Do udziału w kampanii promocyjnej zaproszono osoby aktualnie zatrudnione w firmie, czyli najbardziej wiarygodnych ambasadorów marki.

 

McDonald’s nie po raz pierwszy w komunikacji sięga po historie pracowników, ale jak komentuje Renata Prys, dyrektor HR,to się po prostu sprawdza. –Jesteśmy zadowoleni z wyników poprzednich kampanii i kontynuujemy realizację strategii. W ostatnim roku udało nam się znacząco podnieść liczbę aplikacji spływających w odpowiedzi na nasze ogłoszenia, o ponad 6% zwiększyliśmy zatrudnienie w restauracjach McDonald’s w Polsce, tworząc 1500 nowych miejsc pracy. Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy. Wiemy, że to trafia do naszych kandydatów.

 

Kanały dopasowane do grup docelowych

Działania są prowadzone wielotorowo, z uwzględnieniem potrzeb zróżnicowanych grup docelowych, takich jak np.: młodociani, studenci, dojrzali kandydaci czy osoby z niepełnosprawnością. Kanały zostały wybrane na podstawie badań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Kampania potrwa do listopada i obejmie: reklamy w telewizji, spoty radiowe, działania online, outdoor, a także projekt contentowy w prasie kobiecej i poradnikowej. Równolegle publikacje będą ukazywały się w kluczowych mediach biznesowych.

 

Za strategię działań odpowiada agencja MJCC, specjalizująca się w employer brandingu. Kampanię, poza MJCC, realizują również OMD i DDB Warszawa.

 

Poza reklamami realna inwestycja w pracowników

McDonald’s przez cały czas inwestuje w rozwój pracowników oraz prowadzi wiele wewnętrznych projektów. Tylko w tym roku firma przeznaczy kilkadziesiąt milionów złotych na inicjatywy szkoleniowe. McDonald’s otrzymał też grant z globalnych środków i dodatkową kwotę –milion dolarów –przeznaczy na studia oraz kursy językowe dla pracowników. Amerykańska marka nawiązała współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego, a przyszli studenci mają szansę ukończyć studia na kierunku zarządzanie w sektorze QSR.

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...