McDonald’s i MJCC nagrodzone SABRE Awards

Informacja Prasowa - 31.05.2019
28

McDonald’s i MJCC nagrodzone SABRE Awards

McDonald’s Polska wraz z agencją MJCC otrzymały prestiżową nagrodę SABRE Awards. Firmy zwyciężyły w kategorii The Baltic z kampanią „Witamy w McDonald’s”.

Udział w tym konkursie to możliwość współzawodniczenia z najlepszymi projektami z regionu. W kampanii z Polski międzynarodowe jury doceniło zarówno kompleksowe przygotowania do realizacji, stworzoną dla polskiego rynku strategię, jak i jej wdrożenie. Bohaterami kampanii są pracownicy McDonald’s wybrani w wyniku wewnętrznego castingu. Co ważne, działania kierowane są do zróżnicowanej, szerokiej grupy kandydatów.

Zatrudniamy pracowników w różnym wieku, także osoby dojrzałe, obcokrajowców, osoby z niepełnosprawnościami – mówi Renata Prys, Dyrektor Działu People w McDonald’s Polska.– Każdy jest tak samo ważny, co niestety na rynku pracy nie zawsze jest oczywistością. Do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy osoby, które tworzą nasz zespół. Chcieliśmy przybliżyć ich pracę, pokazać ich zaangażowanie, a także różne osobowości. Pokazaliśmy, że McDonald’s jest dobrym miejscem pracy niezależnie od płci czy wieku pracownika. Cieszę się, że to zostało to dostrzeżone,–dodaje Renata Prys.

Strategia kampanii została przygotowany przez agencję employerbrandingową MJCC. Projekt rozpoczął się od kilkumiesięcznych prac badawczych, na podstawie których wypracowano EVP (Employee Value Proposition) i kompleksową strategię dla polskiego rynku.

– Otrzymanie nagrody o takiej randze, to duża radość – mówi Anna Mikulska, Employer Branding Director & Partner w MJCC. – Cieszymy się też z zaufania, jakim obdarzył nas polski McDonald’s, wybierając do stworzenia tej strategii. Przygotowując projekt „Witamy w McDonald’s”, mieliśmy na celu zbudowanie obiektywnego wizerunku firmy, jako otwartej na różnorodność i łamiącej stereotypy dotyczące branży gastronomicznej. Projekt przyniósł doskonałe efekty i to z pewnością doceniło jury SABRE Awards– dodaje Mikulska.

 

Comments

comments

28
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...