McCann&MRM z nową strategią komunikacji na Instagramie KFC

Redakcja PR - 03.10.2017
277

McCann&MRM z nową strategią komunikacji na Instagramie KFC

Agencja McCann & MRM na stałe współpracująca z marką KFC, stworzyła dla sieci restauracji nową platformę kreatywną w serwisie Instagram – #KFCJAKCHCESZ.

KFC to marka, która prężnie rozwija swoje profile w mediach społecznościowych, oferując swoim fanom platformę do rozmowy, wymiany doświadczeń i informacje o nowych produktach w menu. To także marka, która bacznie przygląda się zachodzącym w środowisku social mediowym zmianom i dostosowuje do nich swoje komunikaty i narzędzia.

We współpracy z agencją McCann&MRM, która na stałe obsługuje profile KFC w mediach społecznościowych, powstała nowa strategia komunikacji sieci restauracji na Instagramie. To odpowiedź na zmieniające się trendy oraz oczekiwania klientów. #KFCJAKCHCESZ to nowa platforma kreatywna, która odwołuje się do różnorodności jaka charakteryzuje gości KFC.

Fani KFC lubią konsumować swoje ulubione produkty na różne sposoby. Jedni jedzą w podróży, drudzy wolą zjeść obiad w restauracji. Jeszcze inni wolą zamówić posiłek do pracy lub do domu i zjeść oglądając mecz czy ulubiony serial. Nowa strategia komunikacji to ukłon w stronę tej różnorodności i zachęcenie do jej celebrowania.

#KFCJAKCHCESZ to atrakcyjny wizualnie kontent, dominujący na Instagramie w kategoriach restauracyjnych, dopasowany do aktualnych trendów. W nowych postach zobaczymy zarówno same produkty, jak i sposoby i sytuacje w jakich klienci lubią je spożywać. Nowa strategia, wypracowana wspólnie z klientem, tworzy komunikacyjny parasol dla promocji poszczególnych produktów i wpisuje się w globalną strategię komunikacji marki KFC – podsumowuje Marcin Samek, Startegy Director McCann&MRM.

Comments

comments

277
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...