McCann Worldgroup współtwórcą kampanii promującej Young Creatives 2017

Informacja Prasowa - 25.09.2017
226

McCann Worldgroup współtwórcą kampanii promującej Young Creatives 2017

Agencja McCann & MRM we współpracy z MIŁO postproduction i studiem dźwiękowym GŁOŚNO stworzyła kampanię tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest – „Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny.”

Young Creatives (YC) to coroczny konkurs przeznaczony dla pracowników branży komunikacji marketingowej, który oferuje młodym talentom wyjątkową szansę na zdobycie cennego doświadczenia. Udział w konkursie, który polega na zmierzeniu się z prawdziwymi briefami klientów, jest szansą na zaprezentowanie swojego talentu i pomysłów zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej scenie przemysłu kreatywnego.

„Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny. to przede wszystkim kampania oparta na prawdziwych insightach. Wszyscy braliśmy, bierzemy i będziemy brali udział w konkursach kreatywnych. To przyjemna część pracy w naszej branży. Wiemy jakie emocje temu towarzyszą i jak każdy to przeżywa na swój sposób” – powiedział Marcin Sosiński, dyrektor kreatywny agencji McCann & MRM. – „Kampania Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny. ma w zabawny i przerysowany sposób zmierzyć się z różnymi mitami, które krążą wokół takich konkursów i ich uczestników”.

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...