McCANN Poland i Mastercard Europe z nagrodą Bronze Pencil w międzynarodowym konkursie The One Show

Informacja Prasowa - 17.06.2021
31

McCANN Poland i Mastercard Europe z nagrodą Bronze Pencil w międzynarodowym konkursie The One Show

McCANN Poland i Mastercard Europe z nagrodą Bronze Pencil w międzynarodowym konkursie The One Show

Kampania „Safe Waze 2 Shop” zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown” w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej – The One Show.

The One Show to prestiżowy, międzynarodowy festiwal designu i reklamy, w którym już od ponad 40 lat przyznawane są Ołówki, czyli nagrody dla najbardziej kreatywnych pomysłów i kampanii. Organizatorem konkursu jest The One Club, a w Jury zasiadają najlepsi creative directorzy, art directorzy, designerzy i copywriterzy z całego świata. W tym roku docenili oni projekt „Safe Waze 2 Shop” przyznając mu nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown”.

„Safe Waze 2 Shop” to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Narzędzie pozwala określić jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia, tak aby konsumenci mogli zrobić zakupy w wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób. Dzięki niemu kierowcy – użytkownicy nawigacji WAZE – wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. To rozwiązanie było szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych podczas pandemii granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju, dużo podróżując po polskich drogach.

Najciekawsze akcje z naszej perspektywy to te, w których zaciera się granica pomiędzy marketingiem i technologią. Mastercard, jako firma technologiczna, wykorzystuje innowacyjne rozwiązania, aby pomóc konsumentom odnaleźć się w nowej rzeczywistości. W przypadku narzędzia KiedyDoSklepu.pl i kampanii „Safe Waze 2 Shop” właśnie to bycie tuż obok konsumenta, wspieranie go w „oswajaniu” trudnej codzienności uważamy za nasz największy sukces. – powiedział Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

– Jestem niezwykle dumny z nagród w The One Show, jakie przyznano kampanii „Safe Waze 2 Shop”. Bycie laureatem w tak ważnym konkursie branży reklamowej to wielki powód do radości i świętowania. Wszystko to nie byłoby jednak możliwe bez ogromnego zaufania, jakim obdarza nas Mastercard, ale także pełnej zaangażowania pracy wspaniałego teamu, który przygotowywał strategię i zajmował się realizacją kampanii. Z tego miejsca ogromnie gratuluję całemu Zespołowi, zarówno po stronie Mastercard, jak i McCANN. – powiedział Marcin Sosiński, Executive Creative Director, McCANN Poland.

Zwycięzcy złotych, srebrnych i brązowych Ołówków zostali ogłoszeni podczas uroczystej ceremonii transmitowanej online z Nowego Jorku.

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...