mBank wybrał Linkleaders jako swoją agencję employer branding

Informacja Prasowa - 04.12.2019
148

mBank wybrał Linkleaders jako swoją agencję employer branding

Linkleaders odpowiada za całościową komunikację marki pracodawcy  na rzecz czwartego największego banku w Polsce. W ramach współpracy agencja przygotuje strategię oraz przeprowadzi działania EB dla całej Grupy mBanku – w tym oddziałów w Czechach i Słowacji. Kontrakt został podpisany do końca 2021 roku. Pierwszym etapem projektu jest kampania Bankowe Talenty, skierowana do ambitnych studentów i absolwentów szukających profesjonalnego wsparcia na starcie kariery. 

mBank to najbardziej mobilny, nowoczesny i innowacyjny bank na polskim rynku. Jest czwartą instytucją finansową w Polsce pod względem aktywów, a z jego bankowości detalicznej korzysta 5,6 mln klientów. Firma zatrudnia w Polsce blisko 8000 osób w 80 miastach, oferując swoim pracownikom i kandydatom bardzo różnorodne wyzwania zawodowe: od obsługi klienta, przez doradztwo finansowe, aż po tworzenie zaawansowanych rozwiązań informatycznych napędzających produkty banku. Duża skala biznesu, rozproszona organizacja, która potrzebuje zróżnicowanych kompetencji oraz nieustający popyt na talenty -to m.in. z takimi wyzwaniami zmierzy się nowa agencja EB mBanku.

Najważniejszym zadaniem Linkleaders jest budowa wizerunku lidera rynku bankowości mobilnej jako pracodawcy pierwszego wyboru. Zespół Linkleaders wspiera mBank m.in. przy budowie i wdrożeniu strategii marketingowego wsparcia rekrutacji oraz komunikacji wewnętrznej, rozwoju koncepcji kreatywnej programu Bankowe Talenty, opracowaniu nowej strony internetowej dla kandydatów oraz zaprojektowaniu i realizacji rekrutacyjnych kampanii online.

 

Jesteśmy dumni z tego, że mBank docenił nasze know-how w obszarze employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Od lat rozwijamy nasze portfolio usług i projektów, które skutecznie wspierają czołowych pracodawców w budowie relacji z kandydatami i pracownikami. Zaufanie ze strony mBanku, jednego z czołowych i najbardziej nowoczesnych pracodawców w kraju, to dla nas ważny dowód na jakość wiedzy naszego zespołu i jego skuteczność. Traktujemy także ten wybór jako ważne zobowiązanie do dalszego rozwoju Linkleaders  w roli partnera czołowych pracodawców w Polsce – mówi Tomasz Podolak, założyciel i prezes zarządu Linkleaders.

 

 

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...