Matty Cash w nowej kampanii reprezentuje barwy Mubi.pl

Informacja Prasowa - 15.11.2022
151

Porównywarka ubezpieczeń Mubi.pl startuje z nową kampanią reklamową

Matty Cash w nowej kampanii reprezentuje barwy Mubi.pl

Porównywarka ubezpieczeń Mubi.pl startuje z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash. Kampania ma charakter wizerunkowy i prezentuje Mubi.pl jako życzliwą i profesjonalną porównywarkę ubezpieczeń.

Matty Cash jest jednym z najbardziej uzdolnionych piłkarzy młodego pokolenia. Na co dzień gra na pozycji prawego obrońcy w angielskim klubie Aston Villa, w którym został wybrany zawodnikiem sezonu 2021-2022. Od roku występuje w reprezentacji Polski, z którą w piątek rozpoczyna zmagania na mundialu w Katarze.

Matty jest ceniony za profesjonalizm, wkłada 100 proc. swoich możliwości w grę na boisku, niezależnie czy to jest trening, czy mecz reprezentacji. Jednocześnie jest miłym, zawsze uśmiechniętym i bardzo przyjaznym człowiekiem. Profesjonalizm, pracowitość i życzliwość w stosunku do innych to cechy, które są bardzo bliskie zespołowi Mubi, stąd wybór Mattiego Casha na naszego reprezentanta i ambasadora – wyjaśnia Michał Laskowski z Mubi.pl.

Spot pokazuje, jak wychowany w Wielkiej Brytanii piłkarz intensywnie uczy się języka polskiego. Matty Cash powtarza w nim słowa „porównujesz”, „ubezpieczasz”, „oszczędzasz”. Z Mattym, a raczej jego nazwiskiem, związane jest również hasło kampanii, czyli „Mubi cash oszczędzać lubi”.

Kampania startuje w mediach 16 listopada i potrwa do początku 2023 roku. Spoty będzie można zobaczyć w telewizji (kanały ogólnopolskie oraz tematyczne) oraz internecie (Youtube, Facebook, wyszukiwarki). Kampania to efekt współpracy agencji Film Burger, domu produkcyjnego Flota Filmowa oraz zespołu Mubi.

Mubi.pl to jedna z najpopularniejszych polskich porównywarek ubezpieczeniowych. Na jej stronie można znaleźć i porównać oferty towarzystw ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych czy turystycznych. Obecnie mubi.pl współpracuje z kilkunastoma firmami ubezpieczeniowymi.

Link do spotu:

Matty Cash uczy się języka polskiego

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...