Kolejna nagroda dla Mateusza Gacy. Znalazł się w gronie Top Copywriters na świecie
Obecny dyrektor kreatywny agencji marketingowej Artegence znalazł się w ścisłej 10tce najlepszych copywriterów na arenie międzynarodowej. To już kolejny tytuł w pokaźnej kolekcji wyróżnień branżowych Gacy.
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności, znany również jako Cannes Lions, jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Do tego najbardziej prestiżowego konkursu z obszaru reklamy i komunikacji, co roku zgłaszane jest ponad 35 500 prac z całego świata.
Podczas tegorocznej edycji Cannes Lions International Festival of Creativity przyznano nagrody m.in. w kategorii Top Copywriters 2023. W tym zaszczytnym gronie znalazł się również Mateusz Gaca, który pełni obecnie funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Artegence.
Gaca, mający blisko 15-letnie doświadczenie jako copywriter, ma na swoim koncie współpracę z wieloma renomowanymi markami takimi jak: Bank Pekao S.A., mBank, IKEA, Peugeot, Volvo, Volkswagen, Google, Huawei, Ben&Jerry’s, McDonald’s, a także z różnymi fundacjami. Wiedzę i umiejętności zdobywał w sieciowych i niezależnych agencjach reklamowych w Polsce, w tym w Ogilvy, Euro RSCG/Havas, 180 heartbeats + JUNG v MATT, DDB i McCANN.
Wśród jego osiągnięć znajduje się projekt udanej kampanii Gdzie Zamieszkać dla Mastercard, która do tej pory zdobyła Grand Prix i Titanium na Festiwalu Reklamowym Cannes Lion, a także przyczyniła się do przyznania agencji McCANN Polska tytułu Agency of the Year w kategorii for GOOD oraz 3. miejsca w zestawieniu najlepszych agencji kreatywnych w Europie w Cannes. Gaca zdobył również liczne inne wyróżnienia branżowe np. Cannes, D&AD, Clio, KTR i wiele innych za wcześniejsze zrealizowane projekty, w tym za Niezniszczalną Tęczę dla lodów Ben&Jerry’s. Mateusz oceniał także prace konkursowe na festiwalu Klubu Twórców Reklamy KTR i w Papaya Young Directors.