„Masz go w domu?” – Viscoplast startuje z nową kampanią
Marka Viscoplast pod koniec kwietnia wystartowała z nową kampanią reklamową pod hasłem „Masz go w domu?”. Jej celem jest wsparcie działań sprzedażowych i wzmocnienie pozycji rynkowej marki Viscoplast w Polsce. Osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy.
Celem kampanii jest uświadomienie odbiorom wszechstronnego zastosowania plastrów Viscoplast i ich niezawodności w każdej sytuacji. W spocie widzimy przedstawicieli różnych grup wiekowych – od młodej matki przygotowującej posiłek dla swoich pociech, po nastolatków i dzieci bawiących się i uprawiających sporty czy ojca z synem podczas pierwszego golenia brody. Bohaterowie doznają drobnych skaleczeń powstałych przy codziennych czynnościach i sięgają po plastry Viscoplast, aby zakleić ranę. Kampania prezentuje uniwersalny zestaw plastrów Viscoplast zawierający różnego rodzaju opatrunki, które można zastosować na wiele ran, dlatego warto mieć go zawsze pod ręką. To odpowiedź na codzienne potrzeby konsumentów i zachęta do zadania sobie pytania „Czy masz w domu Viscoplast”, ponieważ nigdy nie wiemy, kiedy będzie nam potrzebny.