Mastercard włącza się do gry – gaming w Bezcennych Chwilach
Mastercard włącza się do gry – gaming w Bezcennych Chwilach
Mastercard, podążając za najnowszymi trendami, rozszerzył katalog nagród w programie Bezcenne Chwile o nową kategorię – gaming. Firma nawiązała także współpracę z ikonami esportu.
Bezcenne Chwile Mastercard to program, w którym zarejestrowani użytkownicy za każdą płatność kartą u dowolnego sprzedawcy czy usługodawcy na terenie Polski, automatycznie otrzymują punkty, które można wymieniać na nagrody wspierające realizację pasji i zainteresowań. Tradycyjny katalog rzeczowy jest zastąpiony indywidualnymi celami, do których dążą uczestnicy programu. Cele te były do tej pory podzielone na 8 kategorii: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy i pomaganie. Teraz dołącza do nich dziewiąta kategoria – gaming.
Hasło przewodnie kampanii towarzyszącej wdrożeniu nowej kategorii brzmi: Mastercard włącza się do gry. W działania komunikacyjne kampanii zaangażowani są ambasadorzy gamingowi, skupiający wokół siebie liczne i zaangażowane społeczności – Piotr ‘Izak’ Skowyrski oraz Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski. W ramach kategorii gaming, w katalogu nagród Bezcennych Chwil pojawią się nowe produkty min. od Logitech G, Microsoft oraz SteelSeries. Katalog będzie też uzupełniany najnowszym premierowym sprzętem partnerów oraz produktami z autografami ambasadorów – koszulkami drużyny Izako Boars z podpisem Piotra Skowyrskiego oraz sprzętem od SteelSeries z podpisem Jarosława Jarząbkowskiego.
„Gaming w ostatnim czasie rozwija się w bardzo dynamicznym tempie, również w Polsce. Jak pokazują badania aż 16,5 miliona Polaków deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu gra w jakąś grę. Co więcej, gry komputerowe są drugim, najbardziej popularnym sposobem na spędzanie wolnego czasu, zwłaszcza w trudnym czasie pandemii. Są bowiem dostępne dla każdego, w jego zaciszu domowym, kiedy tylko ma na to ochotę i czas W Mastercard widzimy te trendy i podążamy za nimi, by jak najlepiej dostosować nasze Bezcenne Chwile do pasji i zainteresowań konsumentów” – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. rozwiązań lojalnościowych i CRM w polskim oddziale Mastercard Europe.
Jak działa Mastercard Bezcenne Chwile
Po zarejestrowaniu karty płatniczej w programie Bezcenne Chwile, użytkownik wybiera cel z danej kategorii, do którego chce dążyć. Do jego realizacji przybliżają go płatności bezgotówkowe, również te wykonane online. Najwięcej punktów zyskuje się podczas transakcji u partnerów handlowych programu, wśród których znajduje się już ponad 80 marek detalicznych z 19 różnych kategorii zakupowych, w tym tak popularne jak Carrefour, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD czy Empik. Program Bezcenne Chwile wyróżniają również spersonalizowane oferty, dostosowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta.