Mastercard i McCANN Poland kolejny rok z rzędu na shortliście Titanium na Cannes Lions 2024

Informacja Prasowa - 04.06.2024
3

W tym roku ten sukces ma szansę powtórzyć kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes

Po zeszłorocznej wygranej Dan Wieden Titanium Lion,  Mastercard wraz z McCANN Poland ponownie trafili na shortlistę najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. W ubiegłym roku nagrodę otrzymała ich kampania „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”. W tym roku ten sukces ma szansę powtórzyć kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes. To historyczny moment dla polskiej branży reklamowej udowadniający, że wspólne projekty Mastercard i McCANN Poland, które wyróżnia ogromna kreatywność, innowacyjne podejście technologicze i najwyższa jakość podejścia do danych, po raz kolejny zostały docenione przez międzynarodowe jury Cannes Lions.

Kampania „Room for Everyone” powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. Dzięki niej nowe ukraińskie firmy, postrzegane przez niektórych jako konkurencja, stają się wsparciem i pomocą dla polskich biznesów. I vice versa.

W akcji wykorzystano narzędzie GdzieJakiBiznes, które korzystając ze zanonimizowanych danych o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowych informacji dostarczonych przez partnerów programu, ocenia i rekomenduje potencjalnie najlepsze miejsce do prowadzenia biznesu. GdzieJakiBiznes to proste, przyjazne w obsłudze, i co ważne bezpłatne narzędzie, które nie tylko ożywia puste przestrzenie handlowe i usługowe, ale też zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów z korzyścią dla nich samych i lokalnych społeczności.

Jestem niezmiernie dumny z tego, że kampania „Room for Everyone” znalazła się na tegorocznej shortliście Titanium Cannes Lions. Jeszcze bardziej cieszy mnie to, że to już kolejna doceniona kampania Mastercard, u podstaw której leży wykorzystanie wiedzy, możliwości i kompetencji w służbie społeczeństwu. To doskonałe potwierdzenie tego, że nasze długoterminowe działania w ramach idei, którą kierujemy się w Mastercard, czyli „data for good”, przynoszą realne wyniki. Mam ogromne szczęście pracować z zespołem, z którym angażujemy się w inicjatywy, które oprócz tego, że są kreatywne i doskonale zrealizowane, rzeczywiście odpowiadają na wyzwania otaczającego nas świata. To dla mnie szczególnie ważne. – powiedział Jerzy Hołub, Dyrektor Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację Mastercard Europe.

Kampania „Room for Everyone” znalazła się na shortliście Titanium Festiwalu Cannes Lions 2024. To ogromne wyróżnienie, ale też niewątpliwy sukces kolejnej współpracy Mastercard i McCANN Poland. Rok temu na finałowej gali Festiwalu w Cannes, za kampanię „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” realizowaną dla Mastercard, McCANN Poland otrzymał w sumie 9 Lwów – Titanium, Grand Prix oraz dwa złote, dwa srebrne i trzy brązowe. To niespotykana dotąd sytuacja, w której drugi rok z rzędu kolejna kampania z Polski, zgłoszona przez ten sam zespół ubiegłorocznych laureatów znów ma szansę otrzymać najwyższe wyróżnienie w Cannes Lions.

Szansa na zdobycie Titanium Lion kolejny rok z rzędu jest wydarzeniem nie tylko niespotkanym na naszym rodzinnym rynku, ale też absolutnie wyjątkowym z perspektywy globalnej. Jestem niezwykle dumy z faktu, że polskie oddziały Mastercard i McCANN wspólnie tworzą prace, które są wzorcami do naśladowania oraz inspiracją dla innych rynków światowych, w tym tych najbardziej zaawansowanych i innowacyjnych. – powiedział Wojciech Borowski, CEO McCANN Poland.

Cannes Lions 2024 to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży kreatywnej, gromadzące najlepsze agencje, twórców i innowatorów z całego świata. Tegoroczna edycja przyciągnęła ogromną liczbę zgłoszeń z całego świata, co sprawia, że miejsce na shortliście Titanium jest wyjątkowym osiągnięciem i świadectwem wysokiej jakości pracy zespołów Mastercard i McCANN Poland. Tegoroczny, międzynarodowy festiwal Cannes Lion 2024 rozpocznie się 17 czerwca, a wszystkich zwycięzców poznamy już 21 czerwca.

Comments

comments

3
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...