Marzenia nie mają terminu ważności

Informacja Prasowa - 17.11.2022
296

Katalog Marzeń i Silver Agency podsumowali wyjątkową akcję #ChcęToPrzeżyć w odsłonie Silver

Jacy są konsumenci z pokolenia Silver? W jaki sposób możemy nakłonić ich do wspólnego realizowania marzeń i co chcieliby przeżyć? Nieznajomość dojrzałych klientów to bolączka wielu firm. Piąta edycja flagowego projektu Katalogu Marzeń – #ChcęToPrzeżyć — pokazała, że zdecydowanie jest o kogo walczyć.

#ChcęToPrzeżyć to akcja, w której firma oferująca vouchery na przeżycia, zaprasza marzycieli z całej Polski do testowania za darmo atrakcji z oferty. Edycja Silver to już piąta odsłona projektu. Wyjątkowa, bo tym razem Katalog Marzeń zaprosił do udziału wyłącznie uczestników w wieku 55+. Projekt realizowany był przy wsparciu Silver Agency.

Do akcji zgłosiło się 400 osób. Dla wybranych 100 osób organizator przygotował możliwość przetestowania między innymi takich atrakcji jak warsztaty czekoladowe, degustacja wina, kurs sushi, popołudnie w SPA, Flyboard, nurkowanie, jazda quadem i offroad, lot balonem czy skok ze spadochronem, które czekały na nich na różnych etapach konkursu. Do zadań uczestników należało dokumentowanie przygód, w tym nagrywanie filmów i robienie zdjęć oraz publikowanie na mediach społecznościowych.

– Silversi nas zachwycili. Akcja, która miała zbadać, jak pokolenie silver postrzega zakup prezentów w formie przeżyć, przełamała barierę pokoleniową i pokazała nam, że warto angażować starsze pokolenie i zachęcać ich do spełniania marzeń. Udowodnili, że dysponują niespożytą energią, ale też aktywnie korzystają z mediów społecznościowych i prowadzą blogi, na których dzielili się opowieściami o spełnionych marzeniach. Jakie to marzenia? Silversi najchętniej strzelali na strzelnicy, jeździli na gokartach i skakali ze spadochronem — podsumowuje Beata Kłos, Senior Marketing Manager w Katalogu Marzeń.

Testerzy Marzeń — bo tak tytułuje uczestników Katalog Marzeń — walczyli o roczny abonament na spełnianie marzeń. Finał akcji i odbył się 14 października w Małej Sicilii di Stefano Terrazzino w Warszawie, gdzie roztańczeni uczestnicy mogli podzielić się swoimi historiami. Najstarsza uczestniczka, która dotarła do samego finału, ma 74 lata i spełniła marzenie o skoku ze spadochronem.

Akcja #ChcęToPrzeżyć będzie miała swoją kolejną edycję już w 2023 roku. Komunikacja i promocja tego projektu realizowana była w mediach społecznościowych oraz na stronach: chcetoprzezyc.pl i wolniodmetryki.pl. Koordynatorami edycji Silver byli: Agnieszka Jasińska (Social Media & Community Specialist w Katalogu Marzeń), oraz Łukasz Fijałkowski (Senior Social Media Specialist w Silver Agency).

Comments

comments

296
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...