Martyna Wojciechowska, Przemek Kossakowski, Felix Neureuther, ekologia i odkrywanie lokalnych skarbów

Informacja Prasowa - 03.09.2020
278

Martyna Wojciechowska, Przemek Kossakowski, Felix Neureuther, ekologia i odkrywanie lokalnych skarbów

Martyna Wojciechowska, Przemek Kossakowski, Felix Neureuther, ekologia i odkrywanie lokalnych skarbów

Koniec wakacji to intensywny czas przygotowania do jesieni. Marki wdrażają nowe kolekcje, przedstawiając innowacje i współprace. Jedną z firm, która tej jesieni ma się czym pochwalić i opowiedziała o tym w ciekawy sposób jest Jack Wolfskin. Co dokładnie zrobiła?

#Odkrywajlokalnie

Marka znana z zamiłowania do outdooru i ekologii wprowadziła jesienno-zimową kolekcję, promując lokalne podróże. Kampania odbyła się pod hasłem #odkrywajlokalnie i ma zachęcać Polaków do eksplorowania niezwykłych zakątków naszego kraju, w czasach w których reszta świata na odkrycie musi zaczekać.

Do współpracy Jack Wolfskin zaprosił ambasadorów marki: Martynę Wojciechowską i Przemysława Kossakowskiego, którzy wzięli udział w wyjątkowej sesji. Niezwykłe zdjęcia ukazujące piękno Podlasia można zobaczyć na Instagramie: https://www.instagram.com/jackwolfskin_polska/ lub na stronie: https://sklep.jack-wolfskin.pl/odkrywajlokalnie

Kolekcja narciarska z Felixem Neureutherem

Skupienie się na „własnym lesie” to jednak nie koniec ciekawostek od Jack Wolfskin. Do międzynarodowej watahy dołączył wielokrotny medalista mistrzostw świata, utytułowany narciarz alpejski, Felix Neureuther. Podzielił się swoim doświadczeniem z alpejskich tras co zaowocowało stworzeniem bardzo zaawansowanej technologicznie kolekcji narciarskiej. Przetestowane przez sportowca ubrania odprowadzają wilgoć, jednocześnie świetnie chroniąc przed najtrudniejszymi warunkami atmosferycznymi. Membrany, materiały i ocieplina syntetyczna, pochodzą w 100% z recyklingu, a proces barwienia tkanin jest maksymalnie zrównoważony środowiskowo i pozwala zaoszczędzić tysiące litrów wody.

Jeśli chodzi o same projekty ubrań – kolekcja narciarska, dzięki sugestiom Neureuthera stała się bardziej funkcjonalna. Zyskała praktyczne elementy stworzone dla sportowców, jak dłuższe, wygodniejsze suwaki czy większa liczba kieszeni. Pełna oferta odzieży narciarskiej dla mężczyzn znajduje się tutaj: https://sklep.jack-wolfskin.pl/mezczyzna/odziez-narciarska.html, a dla kobiet tutaj: https://sklep.jack-wolfskin.pl/kobieta/odziez-narciarska.html)

Proekologiczna rewolucja od Jack Wolfskin

Wróćmy jednak do zrównoważonego farbowania tkanin, bo kwestia jest naprawdę warta poruszenia. Marka kojarzona z proekologicznego  podejścia do produkcji, w tym roku proponuje rewolucyjną technologię Future Dye.

Technologia pozwala na przyjazne środowisku barwienie tkanin: jest wolna od PFC (związki szkodliwe dla ludzi), zużywa znacznie mniej barwnika, wody i prądu. Do tego – w przeciwieństwie do standardowego barwienia – jest bardziej trwała i odporna na promieniowanie UV.

Kolekcja 365 teraz także dla kobiet

Wilcza marka kilka sezonów temu wprowadziła nietypową dla branży outdoorowej kolekcję. 365 Collection to klimat miejskiego stylu z lat 90, który wprawi w nostalgię niejednego millenialsa. Kroje, wzory i kolory nawiązują do kolorowego świata MTV i kultury skaterskiej ubiegłego wieku.

Gra intensywnych kolorów i ciekawych wzorów sprawia, że 365 jest świeża i designerska. To kolekcja na miarę XXI wieku, która przyciąga wzrok, a od tego sezonu jest dostępna również dla Pań. Jak piszą, damska kolekcja 365 to „projekty skrojone w sam raz dla wymagających kobiet żyjących na granicy przygody i wielkomiejskiego zamętu”

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...