Martyna Oczki nowym employer branding coordinator w harbingers

Informacja Prasowa - 19.07.2019
291

Martyna Oczki nowym employer branding coordinator w harbingers

W drugiej połowie czerwca do zespołu #gamechangers z krakowskiej agencji harbingers dołączyła martyna oczki, która objęła stanowisko employer branding coordinator. współpraca z martyną to dla agencji kolejny krok w umacnianiu pozycji i pozyskiwaniu najlepszych ekspertów w branży.

Harbingers to dynamicznie rozwijająca się agencja, którą tworzy zespół doświadczonych ekspertów i pasjonatów. Dlaczego określają siebie jako #GameChangers? Jak mówi Kornel Dulęba, CEO agencji: „Nakręca nas zmiana, wygrana i spełnienie w codziennej pracy. Nie tylko nagrody, które zdobywamy (w poprzednim miesiącu European Search Awards w kategorii Best Use of Search), ale głównie radość i satysfakcja z codziennych sukcesów, jakie wspólnie z naszymi odważnymi Partnerami z dumą wypracowujemy. Mamy zaszczyt współpracować nie tylko w Polsce, ale i na świecie, z takimi markami jak min. Oknoplast, Tally Weijl, Capgemini, DrMax, Śnieżka czy 4F ”.

MARTYNA OCZKI – #GAMECHANGER EMPLOYER BRANDINGU

Martyna swoją przygodę z budowaniem wizerunku pracodawcy rozpoczęła w spółce informatycznej Comarch, współpracując m.in. przy organizacji jednego z największych programów stażowych w Europie. Wcześniej natomiast zdobywała doświadczenie w marketingu B2B i marketingu online – między innymi w Grupie Onet.pl-RASP.

Zanim dołączyła do ekipy Harbingers, koordynowała działania Employer Branding w firmie Unity Group. Jednak, jak sama mówi, „poczułam, że nadszedł dla mnie czas na karierowy #GameChange i postanowiłam podjąć nowe wyzwanie poza branżą IT”.

W Harbingers Martyna odpowiada za Employer Branding i rekrutację. Dla krakowskiej agencji to ogromna szansa – misją firmy jest ciągły i odważny rozwój, a kompetencje nowej Employer Branding Coordinator usprawnią procesy rekrutacyjne, komunikację wewnętrzną i wzmocnią wizerunek Harbingers na rynku pracy.

„Martyna wnosi do zespołu olbrzymie doświadczenie, skuteczność w działaniu i polot,  a co najważniejsze, podziela nasze wspólne wartości: jest odważna, ciekawa i stawia zespół ponad siebie. Już po miesiącu wiemy, że rozwinie mocno skrzydła w Harbingers.”

Oprócz doświadczenia w zakresie Employer Branding, Martyna interesuje się content i social media marketingiem, a także aktywnie wspiera rozwój platformy contentowej agencji Harbingers.

Poznaj Martynę na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/martynaoczki/

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...