Martyna Grzesiak, jako Account Director, dołącza do zespołu H2O Creative

Redakcja PR - 21.06.2017
169

Martyna Grzesiak, jako Account Director, dołącza do zespołu H2O Creative

Agencja wzmacnia dział Client Service, stawiając na managera z ponad 15-letnim doświadczeniem. Przyjście Martyny Grzesiak, na nowo utworzone w ramach struktury stanowisko, to kolejny krok w budowie silnego zaplecza obsługi klienckiej i potwierdzenie wysokiej jakości usług, oferowanych przez H2O na każdym poziomie.

grzesiak

 

Do kluczowych zadań nowo zatrudnionego Account Directora, obok koordynacji pracy podległych accountów i nadzoru nad jakością prowadzenia projektów, będzie należeć także budowa interdyscyplinarnego zespołu działu Client Service.

Martyna Grzesiak z branżą marketingową związana jest od ponad 15 lat. Swoje kompetencje zarządcze rozwijała m.in. w Nestle Waters Oddział Dar Natury, pełniąc funkcję Koordynatora Marketingu oraz  w ogólnopolskiej sieci kablowej Vectra na stanowisku Kierownika Komunikacji Marketingowej. W obu przypadkach odpowiedzialna była za zbudowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej zarówno w kanałach off jak i online. Doświadczenie zdobywała także w polskich agencjach reklamowych, gdzie do jej zadań należała obsługa takich klientów jak: PZU, T-Mobile, UPC, Western Union, Monsanto Polska.

Michał Tomaszuk, Współwłaściciel agencji H2O Creative, tak uzasadnia nawiązanie współpracy z Grzesiak –  Martyna to ekspertka o ugruntowanej wiedzy i umiejętnościach, o czym świadczy nie tylko przebieg jej dotychczasowej kariery zawodowej, ale przede wszystkim efekty, które realnie wpływały na biznes spółek, w których pracowała. Przed nami, jako agencją wiele nowych i ciekawych wyzwań. Mamy ambicję dalszego umacniania swojej pozycji na rynku reklamowym, nie tylko pod względem oferowanych rozwiązań, ale także bycia podmiotem, który będzie mógł się pochwalić najlepszym poziomem obsługi. Pojawienie się Martyny to jeden z elementów, który pozwoli nam na osiągnięcie założonych celów. Wierzę, że jej silne zorientowanie na cel, unikatowa umiejętność zarządzania zespołem oraz wyczucie biznesowe przyczyni się do dalszego rozwoju H2O Creative i przyniesie oczekiwane efekty.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...