Martin Kaczmarski laureatem Manager Award

Informacja Prasowa - 27.06.2018
151

Martin Kaczmarski laureatem Manager Award

20 czerwca w Warszawie Martin Kaczmarski, Prezes Zarządu Kaczmarski Group, odebrał nagrodę Manager Award 2018. Został uhonorowany za wybitne osiągnięcia w dziedzinie zarządzania.

Manager Award to nagroda Manager Magazine dla odważnych i kreatywnych przedsiębiorców, wyróżniających się ciężką pracą i wizjonerskim podejściem do biznesu.

Oprócz Martina Kaczmarskiego, wśród laureatów znalazły się takie osobistości, jak Jarosław Szymczuk, Dyrektor Generalny IBM Polska i Kraje Bałtyckie, Aleksander Kutela CEO Grupy ONET czy Krzysztof Nowicki prezes zarządu Lotos Oil.

Od 2014 roku Martin Kaczmarski stoi na czele i zarządza Kaczmarski Group – grupą firm skoncentrowanych na wspieraniu przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej poprzez: dostarczanie informacji o wiarygodności płatniczej klientów, budowę reputacji, windykację należności oraz zapewnienie finansowania. W skład grupy wchodzi w tej chwili 10 marek, w tym tak znane na polskim rynku, jak Krajowy Rejestr Długów, Kaczmarski Inkasso czy Rzetelna Firma.

W ciągu zaledwie trzech lat Martin Kaczmarski rozwinął istniejące firmy Kaczmarski Group oraz otwierając się na nowe perspektywiczne obszary, wprowadził trzy kolejne marki, m.in. Narodowy Fundusz Gwarancyjny – fintechową firmę faktoringową obsługującą mikroprzedsiębiorców.  Jedną z nich jest też ChronPESEL.pl, który właśnie zadebiutował. To usługa odpowiadająca na narastające zjawisko wyłudzeń kredytów, pożyczek i zakupów ratalnych z wykorzystaniem cudzych danych osobowych.

Konsekwencji w dążeniu do celu oraz ciągłego dążenia do perfekcji nauczyły go… rajdy samochodowe. Był najmłodszym kierowcą samochodowym w historii rajdu Dakar i zaskoczył wszystkich, zajmując 9. miejsce w klasyfikacji generalnej, co jak na debiutanta było rezultatem bez precedensu.

Galę prowadzili: Żaneta Dotka, prezes Wydawnictwa Bussines Magazine Manager, Piotr Cegłowski, redaktor naczelny i dziennikarz TVN Michał Żebrowski.

Manager Magazine, jak o sobie mówi, to więcej niż tradycyjny magazyn. Jest instrumentem marketingu bezpośredniego docierającym do sprofilowanej grupy odbiorców. Co miesiąc ukazuje się sześć wydań, z których jedno trafia do salonów prasowych, a pozostałe są wysyłane bezpośrednio na biurka top managerów oraz kolportowane przez LOT.

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...