Marta Zielonka Programmatic & Retail Media Investment Managerką w Publicis Groupe  

Informacja Prasowa - 21.11.2022
260

Rozszerza zakres swoich obowiązków o retail media

 

Na nowym stanowisku Programmatic & Retail Media Investment Managerki będzie również odpowiadała za strategie inwestycyjne w mediach retailerów.

– Znaczenie mediów należących do retailerów w wydatkach reklamodawców na świecie błyskawicznie wzrasta. W Polsce ten rynek również rośnie i dlatego wymaga specjalnej uwagi. Połączenie kompetencji digitalowych i programatycznych Marty Zielonki z jej wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu planów i strategii inwestycyjnych dla agencji mediowych, doskonale sprawdzą się również w obszarze retail mediów – mówi Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director w Publicis Groupe.

Marta Zielonka dołączyła do Publicis Groupe w 2009 r. jako Interactive Media Planner Buyer w agencji mediowej Zenith. Następnie pracowała w agencji marketingu efektywnościowego Performics, a w kolejnych latach rozwijała karierę w strukturach tradingowych i inwestycyjnych Publicis Groupe. Stanowisko Programmatic Intestment Managerki objęła w 2017 r.

Zespół Investment & Trading Publicis Groupe jest częścią blisko 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz – Kundera, Chief Investment Officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programatycznym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

Comments

comments

260
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...