Marta Zamorowska nową Client Service Director w Bees & Honey

Informacja Prasowa - 20.10.2022
169

Będzie odpowiedzialna za usprawnianie procesów w organizacji, opiekę nad zespołem accountów oraz współpracę ze wszystkimi klientami agencji.

Marta Zamorowska nową Client Service Director w Bees & Honey

 

Do Bees & Honey – polskiej agencji turkusowej – dołączyła Marta Zamorowska. Będzie odpowiedzialna za usprawnianie procesów w organizacji, opiekę nad zespołem accountów oraz współpracę ze wszystkimi klientami agencji. Marta dołączyła również do kręgu general, gdzie będzie współdecydować o sprawach dotyczących całej organizacji.

Z Saatchi & Saatchi do Bees & Honey

Podczas 13 lat Marta zebrała w świecie marketingu bezcenne doświadczenia realizując projekty w największych międzynarodowych agencjach m.in. Saatchi & Saatchi, DDB,  VML Poland, czy Ogilvy. Współpracowała z takimi markami jak: adidas Polska, Huawei Polska, Tchibo, Bank Pekao S.A., Rodowita  z Roztocza, i in.

Po latach pracy w korporacjach Martę przyciągnęła do siebie łamiąca schematy Bees & Honey, która jako organizacja zarządzana turkusowo koncentruje się na kompetencjach, odpowiedzialnościach, zaufaniu i transparentności. Firma powstała w 2010 r. i przez 10 lat funkcjonowała na rynku pod brandem Social Art. Od 2020 r., po przejściu rebrandingu, znana jest już jako Bees & Honey. Marta współpracować będzie z takimi klientami firmy jak: Honda, Tesco Technology, Grupa Kaczmarski, TCL mobile, Eco Classic oraz wielu innych.

Dlaczego porzuciłam pracę w korporacjach dla turkusowej agencji? Żeby być sobą (w pełni, taką samą w pracy jak i poza nią) oraz aby w 100% wykorzystać swój potencjał i mieć wpływ na całość procesów w firmie. Turkusowy model pracy jest dla mnie nowym spojrzeniem nie tylko na świat marketingu, ale również na siebie i ludzi, z którymi współpracuję. – mówi Marta Zamorowska, Client Service Director w Bees & Honey
Dołączenie Marty do zespołu to kolejny krok w realizacji strategii pracowania z najlepszymi dla najlepszych. Jako Client Service Director jest odpowiedzialna za organizację tego właśnie kręgu oraz za relacje z klientami. W naszej agencji praca z klientem odbywa się na partnerskich warunkach i dba się o jego rozwój w każdym aspekcie. Marta, która poszerzyła grono ekspertów Bees & Honey, będzie razem z resztą zespołu realizować misję firmy: pomagamy markom, biznesom i ludziom wzrastać.  – mówi Maciej Leonard Żybula, CEO Bees & Honey

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...