Marta Tyszer PR & Communication managerem w PR Calling

Informacja Prasowa - 10.02.2020
192

Marta Tyszer PR & Communication managerem w PR Calling

Do zespołu PR Calling, na stanowisko PR & Communication Manager, dołączyła Marta Tyszer. Wcześniej związana m.in. z EY i KPMG, w PR Calling odpowiada za zarządzanie zespołem konsultantów, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz standardy obsługi.

Marta Tyszer ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w obszarze PR i marketingu. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu PR Calling, pracowała w departamentach komunikacji największych firm tzw. Wielkiej Czwórki (EY, KPMG), gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego.

Marta Tyszer jest ekspertem w komunikacji korporacyjnej i pozycjonowaniu eksperckim oraz pomysłodawcą wielu zakończonych z sukcesem projektów, które były szeroko komentowane przez media ogólnopolskie i regionalne. W PR Calling będzie odpowiedzialna za procesy obsługi klienta, aby ich jakość i efekty były na ponadprzeciętnym poziomie, oraz za relacje z kluczowymi klientami. Marta będzie także zarządzała zespołem konsultantów. Cieszę się, że osoba o tak bogatym doświadczeniu dołączyła do naszego zespołu. Marta to nie tylko świetna leaderka, ale także życzliwa i serdeczna osoba, która znakomicie wpisała się w kulturę i wartości naszej agencji– komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business.

Marta Tyszer przygodę z pracą w komunikacji zaczęła w agencji PR Weber Shandwick, gdzie realizowała kampanie produktowe i korporacyjne dla firm w obszarach Consumer, Healthcare, Financial oraz Technology (m.in. Laboratoire Dermatologique Bioderma, Nespresso, Nestlé, The Walt Disney Company, MasterCard, Microsoft, Mrs.Sporty, Alpro soya, BZ WBK, Discovery Networks Central Europe).

Dzięki różnorodności tematów, którymi miała okazję się zajmować od początku kariery zawodowej, poznała specyfikę pracy zarówno z mediami lifestyle’owymi, jak i z największymi opiniotwórczymi tytułami newsowymi. Umie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do budowania i podtrzymywania pozytywnego wizerunku firmy w środowisku online.

Marta jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji oraz Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...