Marta Strzyżewska została dyrektorem Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie

Informacja Prasowa - 18.05.2020
195

Marta Strzyżewska została dyrektorem Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie

Marta Strzyżewska została dyrektorem Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie

Marta Strzyżewska objęła stanowisko dyrektora Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie. Będzie odpowiadać za komunikację marketingową, zarządzanie marką, cyfryzację oraz strategię, badania i wiedzę o kliencie.

Marta Strzyżewska jest menedżerem z blisko 20-letnim stażem. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnego mBanku). W latach 2009-2015 pracowała w grupie Generali w Polsce, gdzie jako dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu odpowiadała m. in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy oraz przygotowanie pierwszej zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych. Od 2016 roku była związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych. Od 2018 jako dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED odpowiadała za strategię i wizerunek marek, kampanie marketingowe offline i online oraz komunikację w social media.

Jestem przekonana, że Marta wraz ze swoim nowym zespołem opracuje i wdroży strategię marketingową i cyfrową, dzięki której nasza marka będzie wyróżniać się na rynku i odnosić sukcesy w nowej rzeczywistości ukształtowanej przez pandemię – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor sprzedaży i marketingu.

Pracę w Avivie po 5 latach kończy Iwona Czech, dyrektor działu komunikacji i zarządzania marką.  W tym czasie odpowiadała za kampanie reklamowe marki Aviva, m. in. z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, za akcję „Wiem, czym oddycham” (nagrodzoną brązową statuetkę Effie) oraz – ostatnio – Aviva Medykom, a także kampanie dotyczące linii produktowych firmy.

Bardzo dziękuję Iwonie za lata pracy w Avivie, zaangażowanie i wkład w budowanie naszej firmy. Dziękuję za ostatnią kampanię Aviva Medykom, która była wyjątkowym zaznaczeniem obecności naszej marki w tym trudnym czasie. Życzę pomyślności w dalszej drodze zawodowej – mówi Jolanta Karny.

 

Comments

comments

195
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...