Marta Pacuła, Bartosz Naskręski i Tomasz Szozda w Publicon

Informacja Prasowa - 07.10.2021
185

Marta Pacuła, Bartosz Naskręski i Tomasz Szozda w Publicon

Marta Pacuła, Bartosz Naskręski i Tomasz Szozda w Publicon

Po wrześniowym starcie działu marketingu sportowego, Publicon stawia na kilka transferów                    i wzmocnienie kadr na poziomie managerskim. W strukturach wrocławskiej agencji pojawił się także nowy Partner.

Od października zespół agencji Publicon wzmocniła Marta Pacuła, obejmując stanowisko Head of Corporate Communications i jednocześnie Partnera w strukturach spółki. Jej zadaniem będzie wsparcie strategiczne         i koncepcyjne w obszarze komunikacji korporacyjnej. Marta Pacuła ma ponad 20-letnie doświadczenie w tej dziedzinie, które zdobywała kierując działami PR w spółkach branży telekomunikacyjnej, e-commerce               i lotniczej. Gościnnie wykłada na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Ekonomicznym.

Stanowiska PR Managerów objęli Bartosz Naskręski i Tomasz Szozda – obaj w ostatnich latach pełniący rolę rzeczników prasowych w podmiotach związanych ze stolicą Dolnego Śląska. Bartosz Naskręski, który od września wspiera w Publicon zespół realizujący projekty w obszarze public affairs i komunikacji dla agend samorządowych, przez ostatnie trzy lata pracował w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym we Wrocławiu, ostatni rok jako rzecznik prasowy i szef Biura Prasowego. Wcześniej był reporterem Radia Zet Gold i Meloradia. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz studiów podyplomowych Project Management na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Tomasz Szozda w strukturach Publicon wesprze strategiczne projekty agencji, ale też rozwój kompetencji   w obszarze sportu. Przez pięć ostatnich lat Tomasz Szozda kierował komunikacją w piłkarskim Śląsku Wrocław, będąc najmłodszym rzecznikiem prasowym klubu w historii PKO Ekstraklasy. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Do zespołu Publicon, na stanowisko PR Executive dołączyła we wrześniu także Katarzyna Wyborska, która doświadczenie zdobywała jako redaktor w Edipresse Polska oraz GDM Capital.

Comments

comments

185
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...