Marta Martyniak nowym dyrektorem w Multi Communications

Jerzy Ciszewski - 20.12.2018
245

Marta Martyniak nowym dyrektorem w Multi Communications

Marta Martyniak nowym dyrektorem w Multi Communications

W agencji Multi Communications awans otrzymała Marta Martyniak. Od grudnia 2018 r. pełni obowiązki dyrektora działu Consumer Communications, odpowiadając za zarządzanie projektami oraz dalszy rozwój obszaru konsumenckiego w firmie.

Marta Martyniak na stanowisku dyrektora jest odpowiedzialna za wzmacnianie i dalszy rozwój działu Consumer Communications. Będzie także dbać o serwis zespołu w zakresie: public relations, social media, influencer marketing, content marketing. Do obsługiwanych przez dział klientów należą m.in.: Sanofi, Gedeon Richter, CD, Rapid White, Blueair, Cersanit, Opoczno, CooperVision, Jack Link’s, Action.

Specjalizuje się w komunikacji w obszarach consumer oraz consumer health. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w branży PR. Z agencją Multi Communications związana jest od połowy 2015 roku, gdy dołączyła do firmy na stanowisku Senior Account Managera. Przedtem doświadczenie zdobywała m.in. w Edelman Polska oraz Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich (Wydział Komunikacji Społecznej). Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

 ***

Agencja Multi Communications działa w Polsce od 1990 r. Działalność firmy opiera się na czterech filarach: Public Relations, Event Management, Content Marketing oraz Influencer Marketing. Do grona aktualnych klientów agencji należą m.in. Huawei, DB Schenker, Gedeon Richter, Payback, Veolia, Page Group, Action, Lornamead. Multi Communications to polski oddział sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network (PRGN). Agencja świadczy usługi obejmujące m.in. budowanie strategii komunikacji marketingowej i PR, realizację kampanii PR, relacje z dziennikarzami i interesariuszami, obsługę kampanii w social media, organizację kongresów, uroczystych gali, roadshows i innych wydarzeń specjalnych oraz budowę hubów contentowych. Więcej informacji na temat firmy: www.multipr.pl.

 

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...