Jak co roku wiele marek i mediów wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra w tym roku już po raz 25. Co roku akcja jednoczy Polaków w słusznej sprawie – pomocy chorym dzieciom – w tym roku, także seniorom. Marki bardzo chętnie włączają się do pomocy – przekazują przedmioty na licytacje, organizują akcje specjalne, zachęcają do wrzucania datków do puszek Fundacji.
Jedną z ciekawszych akcji w social mediach organizuje MasterCard. Marka pomaga Fundacji za pośrednictwem Twittera i Instagrama. Każdy, kto zamieści w dniu Finału tweet z hasztagiem „#MasterCardgrazWOSP” lub „#MasterCardgrazWOŚP”, wpłaca na konto Fundacji 5 zł, zaś za każdy wpis na Instagramie 1 zł. Mastercard w zeszłym roku dzięki internautom przekazał na rzecz Orkiestry 200 000 złotych.
Już w niedzielę 25. Finał WOŚP! W tym roku również #MastercardGrazWOŚP! A Wy? @fundacjawosp https://t.co/L9CeJFmlby pic.twitter.com/MVC4F9LUqr
— Mastercard Polska (@MastercardPL) January 11, 2017
Operator komórkowy Play przygotował specjalną aplikacje, dzięki której nie przegapimy niczego z 25. Finału Orkiestry. Sieć wspiera WOŚP od kilku lat, Jurek Owsiak pojawiał się gościnnie w spotach i na bilbordach Playa. To nie jedyna forma wsparcia sieci Play dla WOŚP – w internecie można także obejrzeć klip z udziałem osobowości internetowych i influencerów.
Pamiętajcie również o aplikacji mobilnej #wosp2017, która powstała dzięki @Play_Polska i @cocolabpl – DZIĘKUJEMY ? pic.twitter.com/pgw6U63u19
— WOŚP (@fundacjawosp) January 10, 2017
Wielką Orkiestrę wspiera także marka Lipton. Producent przygotował limitowaną edycję herbat, z których dochód ze sprzedaży zasili konto Fundacji.
Co roku Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy wspierają kluby sportowe. Koszykarska Legia Warszawa w ramach aukcji charytatywnej zaprasza na swój trening, Robert Lewandowski zaś przekazał na licytację koszulkę z autografem.
W pomoc Orkiestrze angażują się w różnej formie media. W tym roku po raz pierwszy Finał WOŚP w całości relacjonować będzie TVN. Media tradycyjne chętnie pomagają Orkiestrze – na aukcji Allegro można wylicytować sesję okładkową dla swojego dziecka na łamach miesięcznika „Mamo, To Ja!”. Sponsorem sesji jest marka Gerber. Z kolei wydawca magazynu Joy – Marquard Media Polska – część dochodu ze sprzedaży lutowego wydania, opatrzonego serduszkiem Orkiestry, przekaże na pomoc Fundacji. Media Agory wspierają Orkiestrę, poprzez patronaty medialne, ekskluzywne materiały na temat Fundacji czy specjalną audycję w Radiu TOK FM.
We wsparcie WOŚP angażuje się sieć handlowa Lidl. Przez tydzień, od 9 do 15 stycznia, we wszystkich sklepach Lidl w całej Polsce trwa zbiórka pieniędzy na rzecz zakupu przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy urządzeń medycznych dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólno pediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Lid wspiera WOŚP po raz ósmy.
Z kolei partnerem finansowym Fundacji jest PayU. Operator od 15 lat wspiera Orkiestrę, koordynując zbiórki w internecie – m.in z aukcji charytatywnych Allegro, platform wspieram.to, Pomagam.Interia.pl, siepomaga.pl/25final, aplikacji na Facebooku.
Wsparciem technologicznym Orkiestrze służy od wielu lat SerwerSMS.Pl. W tym roku zakres współpracy został poszerzony o obsługę SMS-ów typu Premium. Centrala SerwerSMS czuwa nad przepływem informacji pomiędzy sztabem głównym Orkiestry a wolontariuszami. Koordynuje wysyłki wiadomości o najważniejszych wydarzeniach związanych z Finałem.
Na aukcjach charytatywny, organizowanych przez Allegro, czeka wiele nietypowych przedmiotów. Wylicytować można także spotkania z gwiazdami sportu, celebrytami czy politykami. O najciekawszych aukcjach podczas tegorocznej edycji WOŚP możecie przeczytać tutaj. W zbiórki włączają się także agencje marketingowe. GoldenSubmarine przekazała na aukcję unikatowy przedmiot – gitarę z autografami gwiazd, m.in Marii Sadowskiej, Dawida Podsiadły czy Kasi Nosowskiej.
W pomoc angażują się także placówki i centra handlowe. Goście wielopolskiej Posnanii mogą wziąć w ten weekend udział w specjalnej akcji, w ramach której centrum przekaże na konto Fundacji środki za każdą osobę, która w niedzielę pojawi się w obiekcie i przejdzie przez specjalną bramę. Posnania wraz z najemcami przekazała również atrakcyjne przedmioty na licytacje, które odbędą się w CK Zamek.
Redakcja publicrelations.pl zachęca do wspierania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Do końca świata i o jeden dzień dłużej!
Zobacz:
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – więcej niż fundacja. Jak wygląda praca WOŚP od kuchni?