Marki Keter i Curver z kampanią telewizyjną i działaniami PR

Informacja Prasowa - 20.04.2018
221

Marki Keter i Curver z kampanią telewizyjną i działaniami PR

Firma Curver Poland ruszyła z czteromiesięczną kampanią wizerunkowo – reklamową, której celem jest promocja mebli i akcesoriów ogrodowych marki Keter, Allibert, Curver oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku.

W kreacji kampanii wykorzystane zostało hasło „Stylowy ogród pełen możliwości”, które nawiązuje do stworzenia idealnego miejsca wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska w ogrodach, na tarasach i balkonach.

Hasło reklamowe stworzył zespół Curver Poland, kreacje graficzne kampanii przygotowała agencja reklamowa Flamink.

„Przygotowaną kampanią chcemy zwrócić uwagę klientów na ofertę naszej firmy, która obejmuje szerokie portfolio mebli, akcesoriów i domków ogrodowych. Oferowane przez nas produkty odpowiadają aktualnym trendom wzorniczym i cechują się najwyższą jakością wykonania. Jestem przekonany, że polskie rodziny zaufają naszym markom i dzięki nam będą cieszyć się wspólnym czasem spędzonym na powietrzu.” – powiedział Adam Skalski, dyrektor ds. marketingu Curver Poland.

Kampania reklamowa zaplanowana została w kanałach tematycznych grupy TVN. Obejmuje dwie części: lokowanie produktu w programach tematycznych: Dzień Dobry TVN, Maja w Ogrodzie, Wymarzone Ogrody, Rośliny Karoliny oraz sponsoring programów w telewizjach: TVN, TVN Style, HGTV, Domo+, AXN, Comedy Central Family, Discovery Life, FOX, Kuchnia+, National Geographic People, Romance TV.

Kampania reklamowa wsparta jest działaniami PR – owymi, które prowadzone są przez agencję Heima PR. Agencja odpowiada za kontakt z mediami, działania w zakresie PR-u produktowego oraz współpracę z influencerami. Celem działań PR – owych jest podkreślenie wartości czasu spędzonego z rodziną i przyjaciółmi w ogrodzie na tarasie, czy balkonie.

Comments

comments

221
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...