Marki coraz częściej stawiają na YouTube

Redakcja PR - 21.08.2017
5

Marki coraz częściej stawiają na YouTube

Jak wynika z ostatniego raportu agencji Muse, marki biurowe, kosmetyczne, stacje paliw, pijalnie i piwiarnie zaczynają dostrzegać potencjał kryjący się za kampaniami video na najpopularniejszych medium przeznaczonym dla takiego właśnie kontentu.

Branża artykułów szkolnych i biurowych

Wśród liderów liczby wyświetleń branży biurowej znalazły się kanały Biurwa Sklep Internetowy z ilością 2897, o połowę mniej zanotował kanał marki Pentel Poland, a w zestawieniu na trzecim miejscu uplasował się kanał KOH-I-NOOR HARDTMUTH POLSKA.

Patrząc jednak na zestawienie ilości wyświetleń kanałów tej właśnie branży od początku ich istnienia, zdecydowanym faworytem jest Pilot Pen Polska z liczbą ponad 2,3 mln wyświetleń, kolejny kanał, czyli Pentel Polska w dniu wydania raportu miała na swoim koncie nieco ponad 670 tysięcy wyświetleń.

Inaczej jednak wygląda zestawienie biorąc pod uwagę liczbę nowych subskrybentów danego kanału w miesiącu lipcu, tu czołówkę zajmują kolejno KOH-I-NOOR HARDTMUTH POLSKA z liczbą 29 nowych subskrypcji, Kolorowy Swiat Bambino- 7 oraz STABILO Polska- 3.

W branży artykułów papierniczych i biurowych największą ilość subskrybentów notuje marka Pentel Polska, jest ich 1198.

Zestawienie przedstawiające sumę interakcji pod video, uwzględniające komentarze, łapki w górę pokazuje, że najaktywniejszych kanałem tej branży, w miesiącu lipcu, ponownie okazał się KOH-I-NOOR HARDTMUTH POLSKA z liczbą 36 interakcji. W zestawieniu całościowym, od momentu powstania kanału, największą ilością komentarzy i łapek w górę może się pochwalić, nie kto inny tylko Pentel Polska.

Branża kosmetyczna

Tu mówimy już o zdecydowanie większej aktywności zarówno samej marki jak i jej subskrybentów. W lipcu najwięcej wyświetleń zanotowała NIVEA, bo aż ponad 2mln , na drugim miejscu uplasował się KanalAXE z liczbą mniejszą o ponad 40 tysięcy, trzecie Maybelline New York z liczbą niecałych 2 mln.

Pierwsze miejsce wśród kanałów z największą liczbą wyświetleń od początku jego trwania zajęła NIVEA z liczbą ponad 25 mln, drugie L’Oreal Paris Polska – ponad 22mln, trzecie MakeupTV- ponad 16 mln.

Jeśli chodzi o ilość subskrybentów pozyskanych w miesiącu lipcu, na czołówkę wysunęły się Maybelline New York- ponad 4,8 tysiąca, Semilac- ponad 3,8 tyś, BingoSpa Fitness- ponad 1,6 tysiąca. Inaczej ma się to jednak do ilości subskrypcji kanału od początki jego istnienia, tu na prowadzenie wychodzi MakeupTV z ilością prawie 73 mlm subskrypcji.

Ostatni współczynnik czyli suma interakcji na kanale pokazuje, że w lipcu najaktywniejszym kanałem był SEMILAC- niecałe 13 tyś, następnie Maybelline- nieco ponad 8 tyś oraz Studio Kobiet – ok. 7,5 tysiąca interakcji. Podobnie jak w poprzednim zestawieniu, kanałem o największej sumie interakcji od startu jest MakeupTV z liczbą aż 313 tysięcy.

Zestawiając te dwie branże widzimy jak wielka przepaść je dzieli, ilość zarówno subskrybentów jak i samej aktywności na kanale jest nieporównywalna.

Więcej informacji dotyczących zestawień takich branż jak mleczarska, piwowarska czy stacji paliw znajdziecie tutaj.

Comments

comments

5
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...