Marki coraz częściej stawiają na YouTube

Redakcja PR - 21.08.2017
214

Marki coraz częściej stawiają na YouTube

Jak wynika z ostatniego raportu agencji Muse, marki biurowe, kosmetyczne, stacje paliw, pijalnie i piwiarnie zaczynają dostrzegać potencjał kryjący się za kampaniami video na najpopularniejszych medium przeznaczonym dla takiego właśnie kontentu.

Branża artykułów szkolnych i biurowych

Wśród liderów liczby wyświetleń branży biurowej znalazły się kanały Biurwa Sklep Internetowy z ilością 2897, o połowę mniej zanotował kanał marki Pentel Poland, a w zestawieniu na trzecim miejscu uplasował się kanał KOH-I-NOOR HARDTMUTH POLSKA.

Patrząc jednak na zestawienie ilości wyświetleń kanałów tej właśnie branży od początku ich istnienia, zdecydowanym faworytem jest Pilot Pen Polska z liczbą ponad 2,3 mln wyświetleń, kolejny kanał, czyli Pentel Polska w dniu wydania raportu miała na swoim koncie nieco ponad 670 tysięcy wyświetleń.

Inaczej jednak wygląda zestawienie biorąc pod uwagę liczbę nowych subskrybentów danego kanału w miesiącu lipcu, tu czołówkę zajmują kolejno KOH-I-NOOR HARDTMUTH POLSKA z liczbą 29 nowych subskrypcji, Kolorowy Swiat Bambino- 7 oraz STABILO Polska- 3.

W branży artykułów papierniczych i biurowych największą ilość subskrybentów notuje marka Pentel Polska, jest ich 1198.

Zestawienie przedstawiające sumę interakcji pod video, uwzględniające komentarze, łapki w górę pokazuje, że najaktywniejszych kanałem tej branży, w miesiącu lipcu, ponownie okazał się KOH-I-NOOR HARDTMUTH POLSKA z liczbą 36 interakcji. W zestawieniu całościowym, od momentu powstania kanału, największą ilością komentarzy i łapek w górę może się pochwalić, nie kto inny tylko Pentel Polska.

Branża kosmetyczna

Tu mówimy już o zdecydowanie większej aktywności zarówno samej marki jak i jej subskrybentów. W lipcu najwięcej wyświetleń zanotowała NIVEA, bo aż ponad 2mln , na drugim miejscu uplasował się KanalAXE z liczbą mniejszą o ponad 40 tysięcy, trzecie Maybelline New York z liczbą niecałych 2 mln.

Pierwsze miejsce wśród kanałów z największą liczbą wyświetleń od początku jego trwania zajęła NIVEA z liczbą ponad 25 mln, drugie L’Oreal Paris Polska – ponad 22mln, trzecie MakeupTV- ponad 16 mln.

Jeśli chodzi o ilość subskrybentów pozyskanych w miesiącu lipcu, na czołówkę wysunęły się Maybelline New York- ponad 4,8 tysiąca, Semilac- ponad 3,8 tyś, BingoSpa Fitness- ponad 1,6 tysiąca. Inaczej ma się to jednak do ilości subskrypcji kanału od początki jego istnienia, tu na prowadzenie wychodzi MakeupTV z ilością prawie 73 mlm subskrypcji.

Ostatni współczynnik czyli suma interakcji na kanale pokazuje, że w lipcu najaktywniejszym kanałem był SEMILAC- niecałe 13 tyś, następnie Maybelline- nieco ponad 8 tyś oraz Studio Kobiet – ok. 7,5 tysiąca interakcji. Podobnie jak w poprzednim zestawieniu, kanałem o największej sumie interakcji od startu jest MakeupTV z liczbą aż 313 tysięcy.

Zestawiając te dwie branże widzimy jak wielka przepaść je dzieli, ilość zarówno subskrybentów jak i samej aktywności na kanale jest nieporównywalna.

Więcej informacji dotyczących zestawień takich branż jak mleczarska, piwowarska czy stacji paliw znajdziecie tutaj.

Comments

comments

214
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...