SAR Effie Awards 2018 – nominacje

Redakcja PR - 09.10.2018
56

Przyznano nominacje w nowej kategorii Marketing & Business Solutions

5 października przyznano nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. 

W ramach nowej kategorii oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu – od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski, global head of brand, communications & digital and market w firmie Philips International, który jest też przewodniczącym całego jury Effie Awards 2018.

 

Nominowani:

Fundacja WOŚP gra z partnerami

Sprzedaż online w sklepie offline, eobuwie.pl

IKEA Family – transformacja danowa firmy

Źródło

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...