Marketing 5 zmysłów, czyli co wpływa na decyzje zakupowe? [tekst ekspercki]
Redakcja PR - 03.07.2017
string(131) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/07/money-card-business-credit-card-50987-1200x500.jpeg');"
string(105) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/07/money-card-business-credit-card-50987-1200x500.jpeg"
Marketing 5 zmysłów, czyli co wpływa na decyzje zakupowe? [tekst ekspercki]
Czy dotarł do Ciebie news o benzynie pachnącej wanilią i maliną, dzięki czemu tankowanie paliwa staje się przyjemniejsze? To żart primaaprilisowy, o którym napisano na jednym z portali. Ale to, że słuchanie muzyki decyduje o tym, jak odbieramy smak piwa, dowcipem już nie jest. Jak to możliwe? O tym, jak zmysły wpływają na nas podczas szeroko pojętej konsumpcji pisze Brand Manager Agencji Freebee Patrycja Ogrodnik w najnowszym wydaniu „Shopping Center Poland Magazine”. Przykłady są dość nietypowe!
Marketing 5 zmysłów, czyli co wpływa na decyzje zakupowe?, Patrycja Ogrodnik dla freebe.pl
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...