Marketing 5 zmysłów, czyli co wpływa na decyzje zakupowe? [tekst ekspercki]

Redakcja PR - 03.07.2017
234

Marketing 5 zmysłów, czyli co wpływa na decyzje zakupowe? [tekst ekspercki]

Czy dotarł do Ciebie news o benzynie pachnącej wanilią i maliną, dzięki czemu tankowanie paliwa staje się przyjemniejsze? To żart primaaprilisowy, o którym napisano na jednym z portali. Ale to, że słuchanie muzyki decyduje o tym, jak odbieramy smak piwa, dowcipem już nie jest. Jak to możliwe? O tym, jak zmysły wpływają na nas podczas szeroko pojętej konsumpcji pisze Brand Manager Agencji Freebee Patrycja Ogrodnik w najnowszym wydaniu „Shopping Center Poland Magazine”. Przykłady są dość nietypowe!

Marketing 5 zmysłów, czyli co wpływa na decyzje zakupowe?, Patrycja Ogrodnik dla freebe.pl

 

https://i0.wp.com/blog.freebee.pl/wp-content/uploads/2017/06/Patrycja_Ogrodnik.jpg?ssl=1

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...