Marka VAN GRAAF klientem agencji Blame US
VAN GRAAF, jedna z wiodących marek odzieżowych w Europie, została klientem agencji Blame US. Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu media relations, PR produktowego, tworzenie kontentu na potrzeby kanałów social media, influencer marketing, organizację eventów oraz projekty specjalne.
1 sierpnia 2019 roku do grona klientów agencji Blame US dołączyła marka oferująca kolekcje znanych marek i projektantów, VAN GRAAF. Agencja będzie odpowiadać za zarządzanie komunikacją klienta. Do obowiązków Blame US należeć będą działania z zakresu media relations, PR produktowego, tworzenie kontentu na potrzeby kanałów social media, influencer marketing, organizacja eventów oraz koordynacja projektów specjalnych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Po stronie agencji działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Paulina Koszczyk, Account Executive, Dominika Maciejewska, Junior Account Executive i Tomasz Grabiński na stanowisku PR Assistant.
Comments
