Marka Thermomix® wyróżniona tytułem Superbrands 2019

Informacja Prasowa - 22.01.2019
45

Marka Thermomix® wyróżniona tytułem Superbrands 2019

Marka Thermomix® wyróżniona tytułem Superbrands 2019

Marka Thermomix® została wyróżniona tytułem Superbrands 2019, dołączając tym samym do prestiżowego grona najsilniejszych i najlepiej rozpoznawanych marek na polskim rynku. Należąca do międzynarodowej Grupy Vorwerk marka Thermomix®, której flagowym produktem na polskim rynku jest wielofunkcyjne urządzenie kuchenne Thermomix® TM5, tytuł otrzymała po raz pierwszy w 15-letniej historii projektu Superbrands w Polsce!

Marka Thermomix® jest obecna na polskim rynku od  1995 roku. Od tego czasu, współpracujący z firmą Przedstawiciele Handlowi oferują klientom łączące funkcje 12 sprzętów AGD, urządzenie Thermomix®. Wprowadzając kolejne udoskonalenia, nowe produkty, czy uruchamiając opartą na popularnym na świecie modelu subskrypcyjnym platformę z przepisami Cookidoo®, marka zbudowała wyjątkowy ekosystem urządzenia Thermomix®.

 – Przyznany nam w tym roku tytuł Superbrands jest dla nas wielkim zaszczytem i potwierdzeniem, że przez wszystkie te lata, dzięki konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej, udało nam się zbudować markę rozpoznawalną i przede wszystkim cenioną przez konsumentów, którzy wytworzyli wokół urządzenia Thermomix® społeczność zaangażowanych użytkowników – mówi Wojciech Ćmikiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży Vorwerk Polska. – Wyróżnienie cieszy tym bardziej, że Thermomix® Polska jest jednym z trzech krajów obok Portugalii i Niemiec w międzynarodowej Grupie Vorwerk wyróżnionym godłem Superbrands – dodaje Wojciech Ćmikiewicz.

Tytuł Superbrands przyznawany jest markom na podstawie największego, konsumenckiego badania siły i wizerunku marki, składającego się z dwóch etapów. W pierwszym etapie konsumenckiemu badaniu metodą CAWI poddano ponad 10 000 konsumentów, zapytanych o to, które marki najchętniej polecają. Badanie dopełnione zostało głosowaniem ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, wchodzącym w skład Rady Marek. O przyznaniu tytułu Superbrands zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego oraz wyniki głosowania członków Rady Marek.

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...