Marka SANS OFFICIELLE klientem agencji Blame US
Marka SANS OFFICIELLE klientem agencji Blame US
Polski odzieżowy brand SANS OFFICIELLE w marcu tego roku został klientem agencji Blame US. Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu media relations, PR produktowego, prowadzenie i moderowanie kanałów social media, influencer marketing oraz projekty specjalne.
1 czerwca 2021 roku do grona klientów agencji Blame US dołączyła marka SANS OFFICIELLE oferująca odzież dla kobiet. Brand prowadzony przez Małgorzatę Walczak i Michalinę Smorszczewską łączy klasykę z nowoczesnym wykończeniem, dzięki czemu powstałe modele są ponadczasowe. Kolekcje marki są synonimem wyrafinowania, precyzji i pasji do kobiecego piękna. Każdy produkt cechuje wysoka jakość wykonania oraz oryginalność.
SANS OFFICIELLE istnieje na rynku od 2014 roku i nigdy wcześniej marka nie współpracowała z żadną agencją PR. Dołączając do grona klientów Blame Us, agencja będzie kompleksowo odpowiadać za zarządzanie komunikacją marki. Do obowiązków Blame Us należeć będą działania z zakresu media relations, PR produktowego, prowadzenie i moderowanie kanałów social media, influencer marketing oraz koordynacja projektów specjalnych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Po stronie agencji działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Lucyna Kubasik-Pamięta, Account Executive oraz Tomasz Grabiński, Junior PR Assistant.
Comments
