Marka SANS OFFICIELLE klientem agencji Blame US

Informacja Prasowa - 10.06.2021
17

Marka SANS OFFICIELLE klientem agencji Blame US

Marka SANS OFFICIELLE klientem agencji Blame US

Polski odzieżowy brand SANS OFFICIELLE w marcu tego roku został klientem agencji Blame US. Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu media relations, PR produktowego, prowadzenie i moderowanie kanałów social media, influencer marketing oraz projekty specjalne.

1 czerwca 2021 roku do grona klientów agencji Blame US dołączyła marka SANS OFFICIELLE oferująca odzież dla kobiet. Brand prowadzony przez Małgorzatę Walczak i Michalinę Smorszczewską łączy klasykę z nowoczesnym wykończeniem, dzięki czemu powstałe modele są ponadczasowe. Kolekcje marki są synonimem wyrafinowania, precyzji i pasji do kobiecego piękna. Każdy produkt cechuje wysoka jakość wykonania oraz oryginalność. 

SANS OFFICIELLE istnieje na rynku od 2014 roku i nigdy wcześniej marka nie współpracowała z żadną agencją PR. Dołączając do grona klientów Blame Us, agencja będzie kompleksowo odpowiadać za zarządzanie komunikacją marki. Do obowiązków Blame Us należeć będą działania z zakresu media relations, PR produktowego, prowadzenie i moderowanie kanałów social media, influencer marketing oraz koordynacja projektów specjalnych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Po stronie agencji działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Lucyna Kubasik-Pamięta, Account Executive oraz Tomasz Grabiński, Junior PR Assistant.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...