Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

Jerzy Ciszewski - 10.01.2019
65

Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.

 Polacy pokochali urządzanie wnętrz. Inspirując się blogami i popularnymi programami wnętrzarskimi potrafią wykreować naprawdę wspaniałe aranżacje. Dom to jednak nie tylko piękne stylizacje, ale przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą. Stąd też w konkursie „O!Twórz Mieszkanie” zależy nam na tym, by zobaczyć interesujące, atrakcyjnie urządzone wnętrza, ale i poznać historie domowników. Na najlepsze zgłoszenia czekają wartościowe nagrody i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”. Jest więc o co walczyć – mówi Artur Pęksyk, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta KMI Poland.

Inaugurację konkursu, a także rozmowę z jego zwycięzcą na zakończenie zaplanowano w programie Dzień Dobry TVN. Przez cały okres trwania konkursu na kanałach grupy TVN w ramach ofert Kobieta Premium i Miasta Premium, obejmujących m.in. TVN Style, HGTV Home & Garden, Travel Channel, Discovery Life, Kuchnia +, TVN Fabuła, Discovery Channel, FOX, AXN czy MTV emitowane będą spoty promujące akcję. Konkurs reklamowany będzie też w prasie na łamach magazynu Dobre Wnętrze, a także w Internecie – na Homebook.pl, WP Dom i w serwisach należących do grupy ZPR. Do współpracy w ramach projektu zaproszono też znane postaci ze świata blogosfery, m.in. influencerki z bloga Make Home Easier, które zasiadają też w jury konkursu, Home on the Hill, Niebałaganka, Conchita Home, Zoyka Home, 1001 Rzeczy, Agnieszka Kudela. Partnerami akcji są Dzień Dobry TVN, Dobre Wnętrze, Homebook.pl i WP Dom. Pomysłodawcą i realizatorem akcji „O!Twórz Mieszkanie” w imieniu Porta Drzwi jest agencja CIA – Content Impact Agency.

By wziąć udział w konkursie należy, za pomocą formularza na stronie otworzmieszkanie.pl, wysłać zdjęcia mieszkania, wraz z opisem jego wystroju, procesu urządzania i swojej historii. Czas na nadsyłanie zgłoszeń mija 28 lutego 2019 r., zaś 29 marca br. jury, w którego skład wejdą eksperci z zakresu urządzania wnętrz, w tym przedstawiciele mediów i blogosfery wnętrzarskiej, wyłoni zwycięzców. Za pierwsze miejsce przewidziano 30 tys. zł i tytuł „Mieszkanie Roku by PORTA”, za drugą lokatę – 15 tys. zł, a trzecią – 5 tys. zł. W ramach konkursu przyznanych zostanie również 10 nagród dodatkowych o wartości 1 000 zł każda.

Więcej informacji na stronie konkursu otworzmieszkanie.pl.

Porta KMI Poland jest największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. W pięciu nowoczesnych zakładach produkcyjnych: w Bolszewie, dwóch zakładach w Ełku, w Suwałkach oraz w rumuńskim Aradzie produkuje co miesiąc ponad 65 tys. drzwi wewnętrznych, wejściowych, zewnętrznych i technicznych oraz ponad 60 tys. ościeżnic. W ramach przyjętej w 2015 r. nowej strategii biznesowej firma działa zgodnie z ideą biznesu otwartego, inicjując dialog, współpracę, rozwój i przyczyniające się do niego zmiany. Porta prowadzi działalność od 1992 r. i obecnie zatrudnia ponad 1800 osób. W 2017 r. jej obroty sięgnęły niemal 407 mln zł. Wytwarzane przez Porta drzwi są sprzedawane na rynkach całego świata, tylko w Polsce co miesiąc wybiera je do swoich domów i mieszkań ponad 20 000 klientów.

Comments

comments

65
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...