Marka MINI rusza z kampanią nowego modelu MINI Countryman

Informacja Prasowa - 20.08.2020
59

Marka MINI rusza z kampanią nowego modelu MINI Countryman

Marka MINI rusza z kampanią nowego modelu MINI Countryman

 Marka MINI, należąca do BMW Group, rozpoczęła komunikację najnowszej wersji modelu MINI Countryman, zarówno w wersji benzynowej, jak i hybrydy plug-in. Kampania realizowana jest pod głównym hasłem „Frajda bez kompromisów”.  Różne warianty tego hasła pojawiają się w kolejnych spotach, w zależności od eksponowanej akurat cechy czy funkcjonalności samochodu.

 Hasło „Frajda bez kompromisów” ma na celu podkreślenie, że MINI Countryman  to wszechstronny, kompaktowy suv. Dzięki wielości istotnych cech oraz posiadanych rozwiązań i funkcjonalności pozwala odczuwać charakterystyczną dla MINI frajdę z jazdy – bez konieczności ustępstw i kompromisów.

Kampania realizowana jest w telewizji oraz w digitalu. Za jej koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakup mediów Mediaplus oraz Initiative.

Spoty:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=1eCaHGZwiF0
  2. https://www.youtube.com/watch?v=ZqRStRjzXs4
  3. https://www.youtube.com/watch?v=XbRLcVyzmJ8
  4. https://www.youtube.com/watch?v=tNEc1HGvzx0

 

Comments

comments

59
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...