Marka mfind zmienia się w Punktę
W poniedziałek, 16 września 2019 roku, firma mfind zmienia nazwę na Punkta. Nowy branding podkreśla strategiczną zmianę w pozycjonowaniu spółki, która chce być postrzegana jako internetowa multiagencja.
Nowa marka oddaje w pełni nasze pozycjonowanie. Punkta jest czymś więcej niż porównywarką. Jest marką ubezpieczeniową, która odnosi się do punktu, w którym kupuje się ubezpieczenie w preferowany przez siebie sposób. Jest też miejscem kontaktu z doradcą, czyli “punktem a”. Tutaj może zacząć i skończyć się droga klienta przez świat ubezpieczeń. Tu może on zebrać informację o ofercie rynkowej, dokonać wyboru na podstawie obiektywnych kryteriów i kupić dopasowaną do siebie polisę. Tutaj wreszcie może skorzystać ze wsparcia doradcy przez cały czas trwania polisy. Nowa marka odzwierciedla obietnicę, którą składamy klientowi. Dzięki nam ma on czuć się wygrany i mieć święty spokój. Innymi słowy ma dostać produkt i usługę trafione w punkt – Daniel Byster, CMO Punkta