Marka mfind zmienia się w Punktę

Informacja Prasowa - 16.09.2019
287

Marka mfind zmienia się w Punktę

W poniedziałek, 16 września 2019 roku, firma mfind zmienia nazwę na Punkta. Nowy branding podkreśla strategiczną zmianę w pozycjonowaniu spółki, która chce być postrzegana jako internetowa multiagencja.

Punkta (czytane jako po prostu “punkta”) celuje przede wszystkim w klientów z małych miejscowości i miast poniżej 100 tys. mieszkańców. Badania firmy pokazały, że taki konsument stanowi 65% odbiorców usług Punkty. Najczęściej jest to mężczyzna 35+, który jeździ przynajmniej 11-letnim autem.

Nowa marka oddaje w pełni nasze pozycjonowanie. Punkta jest czymś więcej niż porównywarką. Jest marką ubezpieczeniową, która odnosi się do punktu, w którym kupuje się ubezpieczenie w preferowany przez siebie sposób. Jest też miejscem kontaktu z doradcą, czyli “punktem a”. Tutaj może zacząć i skończyć się droga klienta przez świat ubezpieczeń. Tu może on zebrać informację o ofercie rynkowej, dokonać wyboru na podstawie obiektywnych kryteriów i kupić dopasowaną do siebie polisę. Tutaj wreszcie może skorzystać ze wsparcia doradcy przez cały czas trwania polisy. Nowa marka odzwierciedla obietnicę, którą składamy klientowi. Dzięki nam ma on czuć się wygrany i mieć święty spokój. Innymi słowy ma dostać produkt i usługę trafione w punkt – Daniel Byster, CMO Punkta

Logotyp tagline-Punkta.png
Wraz ze zmianą nazwy oraz nowym brandingiem Punkta, firma uruchamia nową platformę punkta.pl oraz wprowadza szereg zmian w dotychczasowym kalkulatorze OC/AC. Nowej komunikacji towarzyszy też nowe hasło: ubezpieczenia trafione w punkt. Na potrzeby kampanii oraz w najbliższym czasie transformacji, znak Punkta będzie występował w towarzystwie jeszcze istniejącego znaku mfind. W okresie przejściowym nowemu logo będzie towarzyszył dopisek „dawniej mfind”. Docelowo nowa marka zastąpi starą.
Rebrandigowi towarzyszy zasięgowa kampania reklamowa, która obejmuje digital oraz telewizję. Reklamy w dwóch kopiach – 15 i 30 sekund pojawią się na głównych antenach Polsatu i TVN oraz w ich kanałach tematycznych. Strategia komunikacji została zbudowana przez zespół Punkta (kiedyś mfind). Za design marki odpowiada Mamastudio, za kreację – agencja Liquid Thread, za produkcję TV – dom produkcyjny Highnoon, a za zakup mediów – Arena Media. Kampania wystartuje 16 września  i potrwa do 17 listopada br. Działaniom reklamowym towarzyszą aktywności contentowe i PR.
Spot reklamowy – https://youtu.be/_6yhmqZIJcY

Comments

comments

287
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...