Marka Kanlux rozpoczyna 4. rok współpracy z More Bananas

Informacja Prasowa - 12.12.2022
136

Obsługa obejmuje prowadzenie stron i profili na Facebooku, Instagramie, Pintereście i LinkedInie oraz kanału na YouTube, wsparcie contentowe

Kanlux, polski producent oświetlenia, rozpoczyna czwarty rok współpracy z agencją More Bananas. Obsługa obejmuje prowadzenie stron i profili na Facebooku, Instagramie, Pintereście i LinkedInie oraz kanału na YouTube, wsparcie contentowe, a także prowadzenie kampanii performance.

Głównym celem komunikacji jest wzrost rozpoznawalności marki, a ponadto prezentacja nowości produktowych oraz umacnianie wizerunku eksperta i wysokiej jakości wyrobów marki.

  • Przez te lata wiele się o sobie nauczyliśmy. Działamy sprawnie, bazujemy na wzajemnym zrozumieniu potrzeb i jasnym dialogu. To ogromna przyjemność pracować z zespołem ekspertów, którzy tak profesjonalnie podchodzą do wszystkich tematów. Wciąż stawiamy przed sobą nowe wyzwania i nieustannie pracujemy nad tym, aby użytkownicy mogli poczuć, że Kanlux to marka, której warto zaufać i warto z nią zostać na dłużej – tłumaczy Natalia Sikora, head of marketing w More Bananas.

Do zadań More Bananas należy prowadzenie komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube), tworzenie contentu na bloga oraz odpowiadanie za kampanie reklamowe.

  • Działamy wspólnie na wielu płaszczyznach, a czuwanie nad spójnością w tak wielu kanałach komunikacji, ze strony More Bananas jest wartością nie do przecenienia. Sprawna komunikacja i partnerskie, życzliwe relacje to bardzo duże zalety naszej współpracy. Dla nas ważne jest także świeże spojrzenie i kreatywne pomysły na angażujące treści w niełatwym temacie jakim są urządzenia, jakby nie było, elektryczne. Agencja od początku współpracy zapoznała się z kartą marki Kanlux, która zawiera wszystkie wytyczne komunikacji, i bez problemów odnalazła się w naszym świecie – mówi Łukasz Kłys, manager ds. komunikacji.

Współpraca między markami trwa od października 2019. Agencja została wyłoniona w przetargu. Klienta obsługuje zespół w składzie: Natalia Sikora – head of marketing,  Agnieszka Gałczyńska – marketing manager, Piotr Siwiec – digital marketing coordinator oraz Monika Biernat – graphic designer.

Comments

comments

136
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...