Marka Foods by Ann należąca do Anny Lewandowskiej rozpoczyna współpracę z Runmageddon

Redakcja PR - 11.09.2017
297

Marka Foods by Ann należąca do Anny Lewandowskiej rozpoczyna współpracę z Runmageddon

Start w zawodach wiąże się z ogromnym wydatkiem energetycznym, dlatego w tym roku Rumageddon i marka Foods By Ann połączyła  siły, aby wspólnie wspomóc zawodników w trakcie tego morderczego wysiłku. Runmageddon to jeden z najbardziej ekstremalnych cyklów biegów przeszkodowych w Europie zrzeszający dziesiątki tysięcy miłośników aktywnego trybu życia. Już w  najbliższy  weekend  9-10 września na terenach sopockiego hipodromu odbędzie się trójmiejska edycja tego biegu – Runmageddon Sopot.

FoodsByAnn_RMG

Runmageddon to cykl ekstremalnych biegów z przeszkodami organizowany w całej Polsce. Błoto, woda, przeszkody linowe czy pionowe ściany to tylko nieliczne przykłady tego, z czym muszą zmierzyć się startujący w nim zawodnicy. Podczas Runmageddonu Sopot uczestnicy będą mieli okazję zarówno wziąć udział w biegach dziennych, jak również w nocnym odbywającym się z soboty na niedzielę. Start w Runmageddonie to ogromny wysiłek, dlatego odpowiednie nawodnienie, a także dostarczenie organizmowi odpowiedniej ilości węglowodanów to niezbędny warunek dla każdego śmiałka, który chce ukończyć bieg.

Dzięki współpracy obu firm każdy z uczestników Runmageddonu znajdzie w swoim pakiecie startowym batony energetyczne Foods by Ann, które stanowią doskonałe uzupełnienie wydatkowanych podczas treningu kalorii. Zawarte w nich węglowodany szybko dostarczają energii i utrzymują ją przez dłuższy czas. Dodatkowo batony nie zawierają cukru, a dzięki odpowiednio dobranym składnikom, takim jak daktyle, orzechy, figi, owoce goji czy żurawina, są doskonałym źródłem energii. Nie tylko zaspokajają głód, ale także pozytywnie wpływają na funkcjonowanie całego organizmu.

„Runmageddon przyśpiesza, rozwija się coraz szybciej. W tym roku w piętnastu edycjach Runmageddonu weźmie udział ponad 50 tysięcy osób. Pomimo, że już współpracujemy z tak wielkim koncernami jak Renault, Grupa Żywiec czy Haier a wśród naszych partnerów są tak poważne marki jak Tag Heuer, Red Bull, Salomon czy 4Move to jednak po raz kolejny czujemy się docenieni przez topową markę, jaką w tym wypadku jest Foods by Ann. Dla nas to idealne, że możemy rozpocząć współpracę z firmą tworzącą produkt energetyczny, który jednocześnie w naturalny sposób łączy się z wszechstronną aktywnością sportową sygnowaną pasją Anny Lewandowskiej a zarazem posiada zalety wytwarzania z naturalnych składników. To elementy bliskie cechom Runmageddonu” – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

W trakcie trwania Runmageddonu Sopot będzie również możliwość zakupu szerokiej gamy produktów Foods by Ann w specjalnie do tego celu przygotowanym punkcie sprzedaży Foods by Ann na Hipodromie w Sopocie.

Comments

comments

297
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...