string(93) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/01/unnamed-2.jpg');"
string(67) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/01/unnamed-2.jpg"
Marka Bausch + Lomb kolejny rok współpracuje z agencją Hand Made
Marka Bausch + Lomb kolejny rok współpracuje z agencją Hand Made |
Marka Bausch + Lomb powierzyła krakowskiej agencji reklamowej działania promocyjne i launchowe nowych produktów. W skład działań wchodzi również odświeżenie komunikacji, w ramach której prowadzone będą działania promocyjne dedykowane konsumentom. |
W ubiegłym roku agencja odpowiadała za kreację i działania promocyjno – informacyjne brandu Biotrue® ONEday. Wśród prowadzonych działań znalazła się strona dedykowana soczewkom jednodniowym, konkurs konsumencki, komunikacja i promocja w digitalu. |
Bausch + Lomb to amerykańska marka produkująca m.in. soczewki kontaktowe i płyny do ich pielęgnacji. Została założona w 1853r. i od tego czasu nie ustaje w produkcji rewolucyjnych produktów optycznych. Wyprodukowano tu pierwsze amerykańskie markowe szkła optyczne, opracowano przełomowe wojskowe okulary przeciwsłoneczne dla żołnierzy walczących na frontach I wojny światowej i stworzono soczewki zastosowane w aparatach, którymi wykonano pierwsze satelitarne zdjęcia księżyca. W 1971 roku jako pierwsza wprowadziła na rynek miękkie soczewki kontaktowe. |
Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Agencja i prowadzone przez nią w 2018 r. działania zostały wysoko ocenione przez Wydawnictwo Press (5/5!), a tym samym Hand Made znajduje się w ścisłej czołówce agencji reklamowych w Polsce. W ubiegłym roku agencja została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown. |
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
