Marine Harvest Polska S.A. rozpoczyna współpracę z Codemedia

Redakcja PR - 07.12.2017
129

Marine Harvest Polska S.A. rozpoczyna współpracę z Codemedia

Trwa nowa kampania promująca produkty Marine Harvest Polska S.A. – polskiej filii światowego lidera w przetwórstwie łososi. Dom mediowy Codemedia odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną oraz mediową marek producenta.

Marine Harvest Polska S.A. specjalizuje się w hodowli i przetwórstwie łososia atlantyckiego. Dzięki pełnej kontroli zarówno nad procesem hodowlanym jak i przetwórczym spółka jest w stanie zagwarantować najwyższą jakość swoich produktów.

Współpraca Marine Harvest z Codmedia będzie miała na celu długofalowe budowanie pozytywnego wizerunku marek z portfolio grupy, ale również wsparcie sprzedażowe poszczególnych linii produktowych.

Marine Harvest Polska S.A. dostarcza produkty najwyższej jakości. Charakteryzujące się wysoką zawartością kwasu Omega 3. Na profilach marki w social media staramy się podkreślać właśnie tę wyjątkowość – mówi Marta Gilbas, Codemedia. W przyszłości chcemy zorganizować wiele akcji, które – mamy nadzieje – zaskoczą nie jednego użytkownika. Na chwilę obecną możemy jedynie zdradzić, że planujemy współprace z influencerami, optymalizację strony www oraz content marketing – dodaje.

Przewidujemy, że nasza firma do 2021 roku stanie się wiodącym dostawcą świeżych i mrożonych ryb na polskim rynku. Zależy nam na propagowaniu zdrowego trybu życia z diety, która zwiera najwyższej jakości produkty Dlatego powierzyliśmy promocję naszej firmy domu mediowemu Codemedia, który świetnie rozumie nasze potrzeb.– mówi Emilia Schomburg, Marine Harvest Polska S.A.

Obecne działania zaplanowane są do końca bieżącego roku. Od nowego roku Codemedia będzie odpowiedzialne za stworzenie kompleksowej strategii z wykorzystaniem szerokiego mixu mediowego.

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...