MaRina i Wojciech Szczęsny wystąpią razem w nowej kampanii marketingowej marki OMODA & JAECOO

Informacja Prasowa - 31.03.2025
69

„Odkryj świat OMODA i JAECOO. Dla Ciebie. Dla nas. Razem”

 

  • Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowa podróż wspomagana inteligentną technologią, ukazana jako chwila czasu dla siebie i oddechu od intensywnej codzienności. Motywem muzycznym kampanii został utwór MaRina – Spokój z albumu „Warstwy”.
  • Kampania „Odkryj świat OMODA i JAECOO. Dla Ciebie. Dla nas. Razem” ma na celu zbudowanie świadomości marki w Polsce, wspierając promocję modelu OMODA 5 oraz towarzysząc wprowadzeniu na polski rynek nowego modelu JAECOO 7 Super Hybrid.

 

Kampania „Odkryj świat OMODA i JAECOO. Dla Ciebie. Dla nas. Razem”

W kwietniu rozpocznie się nowa kampania marketingowa marki OMODA & JAECOO. Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowa podróż wspomagana inteligentną technologią, ukazana jako chwila czasu dla siebie i oddechu od intensywnej codzienności. Kampania nie tylko zwiększa świadomość marki w Polsce, ale także promuje miejski SUV OMODA 5 oraz towarzyszy premierze nowego modelu JAECOO 7 Super Hybrid. Kampanii wyjątkowości nada fakt, że wystąpią w niej razem MaRina i Wojciech Szczęsny.

MaRina Łuczenko-Szczęsna to znana piosenkarka i ikona mody. Jej odważny, unikalny styl, dorobek artystyczny oraz publiczny wizerunek doskonale współgra z charakterem modeli OMODA, nowoczesnych, stylowych, modnych i wyznaczających trendy.

Wojciech Szczęsny to międzynarodowej sławy wybitny piłkarz, którego sportowa kariera świadczy o sile, niezłomności charakteru, konsekwencji i niezawodności. Jego charakter idealnie pasuje do modeli JAECOO, solidnych, godnych zaufania, stworzonych do podejmowania wyzwań.

„Jesteśmy zaszczyceni, że MaRina i Wojciech Szczęsny wezmą udział w polskiej kampanii reklamowej marki OMODA & JAECOO. MaRina i Wojciech Szczęsny są znani z wielkich sukcesów odpowiednio w swoich dziedzinach, ale także z zamiłowania do dobrych samochodów, a na co dzień poruszają się modelami różnych marek i segmentów. Cieszymy się, że po przetestowaniu samochodów OMODA 5 i JAECOO 7 Super Hybrid ich wrażenia były tak pozytywne, że zdecydowali się wziąć udział we wspólnej kampanii marketingowej. Angażując MaRinę i Wojciecha Szczęsnych, naszym zamiarem było stworzenie wyjątkowej kampanii łączącej świat motoryzacji, muzyki i niezwykłej codzienności naszych bohaterów. Chcielibyśmy, aby dzięki przygotowanej komunikacji jak najwięcej Klientów w Polsce dowiedziało się o marce OMODA & JAECOO, przetestowało nasze modele i również przekonało się o ich komforcie, zastosowanych nowoczesnych technologiach i jakości wykonania.” – powiedziała Paulina Tycner, Brand Manager OMODA & JAECOO Polska.

Jako motyw muzyczny kampanii wykorzystany został utwór MaRina – Spokój z albumu „Warstwy”. Kampania została zrealizowana w Barcelonie, w Hiszpanii.

 

Marka i modele OMODA & JAECOO w Polsce

Marka OMODA & JAECOO zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu 2024 roku i została bardzo ciepło przyjęta przez Klientów. W ciągu tylko 10-miesięcznej obecności na polskim rynku, wprowadziła do sprzedaży cztery SUV-y: OMODA 5, miejski crossover z silnikiem benzynowym, OMODA E5 z silnikiem elektrycznym, JAECOO 7, wszechstronny SUV, zaprojektowany zarówno do miasta, jak i do jazdy terenowej z silnikiem benzynowym oraz w wersji Super Hybrid.

Modele OMODA & JAECOO cechują się nowoczesnym, odważnym designem i zostały wyposażone w najnowsze technologie, zwiększające komfort podróżowania i bezpieczeństwo, takie jak system kamer 360◦ (OMODA 5) i 540◦ (JAECOO 7), komplet asystentów bezpiecznej jazdy i wspomagania kierowcy, podgrzewaną kierownicę, podgrzewane, wentylowane, elektrycznie sterowane fotele, podgrzewaną kierownicę, dach panoramiczny, system audio SONY, duże ekrany dotykowe, bezprzewodowe AndroidAuto® i AppleCarPlay®, system obsługi głosowej Hello OMODA i Hello JAECOO (za pomocą którego pasażerowie mogą m. in. otworzyć okna, dach panoramiczny, ustawić temperaturę układu klimatyzacji), automatyczną klimatyzację dwustrefową, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika, bezkluczykowy dostęp, wyświetlacz przezierny ze wskazaniami na szybie czy system oświetlenia ambientowego. Standardowo benzynowe modele OMODA & JAECOO wyposażone są w silnik 1.6 T-GDI 147 KM, oraz automatyczną, dwusprzęgłową skrzynię biegów o siedmiu przełożeniach (DCT7).

W marcu 2025, marka OMODA & JAECOO wprowadziła do sprzedaży pierwszy model wyposażony w nowatorską technologię SHS Super Hybrid SystemJAECOO 7 Super Hybrid. System ten oparty jest na trzeciej generacji technologii hybrydowej i łączy zalety pojazdów spalinowych z komfortem jazdy aut elektrycznych. Wyróżnia go wydajność, zwiększony zasięg, niska emisja spalin oraz wysoki poziom bezpieczeństwa akumulatora. Filary technologii SHS to silnik 1.5 T-GDI piątej generacji ze skrzynią 1 DHT dedykowaną dla układów hybrydowych oraz baterią wysokonapięciową o pojemności 18.3 kWh z możliwością szybkiego ładowania prądem stałym o mocy 40 kW. JAECOO 7 Super Hybrid oferuje znakomity zasięg 1 200 km, przy średnim zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 6l/100 km (WLTP) w trybie tradycyjnej hybrydy. JAECOO 7 Super Hybrid w wyższej wersji wyposażenia dostępny jest z nową, elegancką brązową tapicerką Black-Brown.

Modele OMODA 5 oraz OMODA E5 już uzyskały najwyższą ocenę pięciu gwiazdek w rygorystycznych testach bezpieczeństwa EURO NCAP. Wszystkie modele OMODA i JAECOO objęte są znakomitymi warunkami gwarancji na okres 7 lat lub do 150 tys. km przebiegu.

Kolejnym modelem, który zostanie wprowadzony do sprzedaży na rynek polski na przełomie kwietnia i maja tego roku jest luksusowy SUV segmentu D o rozstawie osi 2,8 metra, OMODA 9 Super Hybrid. OMODA 9 Super Hybrid to samochód, który łączy nowoczesną technologię z ponadczasowym stylem. Jego sylwetka zachwyca od pierwszego spojrzenia – charakterystyczny świetlisty pas LED płynnie łączy się z reflektorami w kształcie litery „X”, inspirowanymi minimalizmem i estetyką haute couture. Zaawansowany układ hybrydowy zapewnia imponujący zasięg elektryczny na poziomie 145 km oraz łączny zasięg 1 100 km, gwarantując jednocześnie dynamikę jazdy i maksymalny komfort podróży. Wnętrze modelu to synonim nowoczesnego luksusu. Podwójne ekrany o przekątnej 12.3” stanowią cyfrowy wybieg dla innowacyjnych rozwiązań, a system AR-HUD nowej generacji oraz najwyższej jakości system audio SONY z głośnikami w zagłówkach sprawią, że każda podróż nabierze wyjątkowego charakteru. Napęd na wszystkie koła pozwoli dostosować styl jazdy do każdego otoczenia – od miejskich arterii po nieprzewidywalne trasy.

Modele marki OMODA & JAECOO są coraz łatwiej dostępne, dzięki silnej sieci dystrybucji, która obejmuje już ponad 30 punktów sprzedaży i serwisu zlokalizowanych strategicznie w całej Polsce. Dzięki rozszerzeniu gamy modelowej o nowe produkty oraz napędy, marka zamierza także rozszerzyć grupę docelową klientów, poszukujących wyjątkowego połączenia stylu, komfortu i wydajności. Wraz z wprowadzaniem nowych modeli będą uruchamiane także nowe punkty sprzedaży i serwisu, których na koniec roku 2025 ma być już 50.

Współpraca z MaRiną i Wojciechem Szczęsny została zawarta za pośrednictwem Sportfive Poland. Obejmie wykorzystanie wizerunku w kanałach TV, OOH, Online, POS. Komunikacja OOH rozpocznie się od początku kwietnia, a następnie zostaną włączone do komunikacji kolejne media. Na profilach social media marki OMODA & JAECOO będzie można dodatkowo zobaczyć materiały z nagrań, niewykorzystane w głównych spotach reklamowych. W połowie roku 2025 planowana jest druga odsłona kampanii, która towarzyszyć będzie wprowadzeniu na rynek modelu OMODA 9 Super Hybrid. Za kompleksową strategię działań komunikacyjnych, planowanie mediów i ich realizację odpowiada Omnicom Media Group. Wybrane działania z obszaru branded content realizuje należąca do OMD Group, agencja FUSE.

 

Comments

comments

69
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...