Maria Gajewska nową Creative Director w Warsaw Creatives

Informacja Prasowa - 08.11.2022
203

Gajewska posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej

Zespół Creative od czerwca bieżącego roku wzmocniła Maria Gajewska, obejmując stanowisko Creative Director. Maria posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej – kampanie zintegrowane, strategie SoMe, influencer marketing oraz komunikacja omnichannel.

Ostatnio Maria związana była z agencją Stor9_, zajmującą się rozwiązaniami strategicznymi, kreatywnymi oraz influencer marketingiem dla osób publicznych i marek. Do głównych klientów agencji należeli: piłkarz Robert Lewandowski, businesswoman oraz trenerka personalna Anna Lewandowska, aktorka Małgorzata Kożuchowska czy profesjonalny tenisista Hubert Hurkacz. Agencja zrealizowała również projekty dla takich marek jak: HUAWEI, Sephora, Bon Prix, Cybex, Nespresso, Foods by Ann, RL9 coffee, Levann suplements.
We wcześniejszych latach, Maria obejmowała stanowisko Dyrektor Kreatywnej w digitalowej agencji LiqudThread należącej do grupy Publicis, w której głównymi klientami byli: T-mobile, Coca Cola Polska, Prince Polo, Milka, Deichmann, Frisco, Bakalland.
Prace Marii i zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą (KTR, Innovation, Golden Drum, Mixx Awards, Kampania Społeczna Roku, Effie Awards). W tym roku przewodniczyła w jury w kategorii Film/Print w konkursie kreatywnym Young Creatives Cannes, a także zasiadła w jury konkursu Papya Young Creators w kategorii Branded Stories.
W Warsaw Creatives będzie odpowiedzialna za rozwój działu, tworzenie rozwiązań kreatywnych dla nowych i obecnych klientów firmy. Ostatni projekt Marii oraz działu kreatywnego to stworzenie koncepcji kreatywnej dla marki Reserved we współpracy z hiszpańską influencerką Blancą Miró.

Comments

comments

203
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...