Marcowy ,,Press” już w sprzedaży!

Redakcja PR - 05.03.2016
65

Jakie tematy będą poruszone w tym miesiącu?

Marcowy ,,Press” już w sprzedaży! Czym zaskoczy nas ten numer? Czytelnicy nie będą rozczarowani, bo ponad 100 stron materiałów to idealna porcja na miesiąc, chociaż fani magazynu połkną ją pewnie w jeden wieczór. Jak zawsze nie brakuje obszernych wywiadów i felietonów ze świata mediów i PR. Ale jakie tematy są warte uwagi?

Okładka z Szymonem Majewskim szybko daje znać, co jest w tym miesiącu ,,hot”. Wywiad przeprowadza Jacek Nizinkiewicz. Jest to dość mocna rozmowa, w której poruszane są nie zawsze wygodne dla gościa tematy filmów na YouTube, radia i telewizji. Dziennikarz nie omija pytań o porażki, co nadaje całemu materiałowi ciekawego kolorytu. Już sama postać, jaką jest Szymon Majewski może wzbudzać w niektórych chęć prowadzenia rozmowy raczej w pobłażliwym tonie. Tutaj tego nie ma. Wywiad wart absolutnie każdej sekundy wolnego czasu.

Bardzo interesujący jest także materiał ,,Lepsza strona kreacji”, w której zaprezentowane zostają sylwetki kobiet pracujących w świecie reklamy. Są to postaci z różnych agencji, o różnym doświadczeniu i stanowisku. Znajdziemy tam między innymi dyrektorki kreacji Agencji Heart & Brain. Wśród pań kreatywnych jest również senior copywriter Agencji K2 – Zofia Smełkówna i cztery inne reprezentantki płci pięknej rozwijające swoje kariery w obszarze reklamy. Nie muszą one niczego udowadniać. Wystarczy, że spojrzymy w ich CV, zaangażowanie i zapał do pracy.

W marcowym numerze znajdziemy również komentarz do bieżących wydarzeń w mediach. Zmiany, jakie dokonały się na przestrzeni ostatnich tygodni między innymi w radiu i telewizji zostały uporządkowane. Poza wyjaśnieniem mechanizmu tych wszystkich porządków w materiale znajdziemy ogromną tabelę z wypisanymi nazwiskami dziennikarzy, którzy odeszli i przyszli w wyniku zmiany władzy z podziałami na poszczególne programy. Trzeba przyznać, że jest to imponujące źródło wiedzy.

Innym materiałem wartym uwagi jest temat agencji PR-owych, które mają problem z wizerunkiem, co wydaje się kuriozalne, ale niestety coraz głośniej się o tym mówi. W artykule poruszane są problemy, z jakimi agencje się muszą zmierzyć. Przytaczane są również wypowiedzi osób, które o tej pracy wiedzą wszystko lub prawie wszystko. Polecamy zerknąć!

Dla tych, którzy lubią aktywne czytanie, jest ,,Narodowy test wiedzy o mediach i reklamie”. Te 88 pytań powinno usatysfakcjonować wszystkich, którzy uwielbiają sprawdzać swoje możliwości. Potrzebna będzie tu znajomość chronologii wydarzeń i pamięć do ważnych nazwisk w polskich mediach. Kto jest gotowy do starcia?

Podsumowując tę (mini)recenzję numeru, odpowiada ona przysłowiu ,,w marcu jak w garncu”, ponieważ materiały są mocno zróżnicowane i mogą wywołać różne emocje w czytelnikach. Od zaciekawienia po ekscytację na refleksji kończąc. Czy to może efekt 20-tej rocznicy działalności magazynu? Jeśli tak, prosimy o więcej!

Comments

comments

65
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...