Marcowe numery „Avanti” i „Logo” zapraszają na Weekend Zniżek

Informacja Prasowa - 27.02.2019
62

Marcowe numery „Avanti” i „Logo” zapraszają na Weekend Zniżek

Marcowe numery „Avanti” i „Logo” zapraszają na Weekend Zniżek

 Stylizacje w bieli, przegląd okryć wierzchnich na wiosenną (nie)pogodę oraz przepisy na domowe zabiegi z kwasami – m.in. takie tematy znaleźć będzie można w najnowszym numerze „Avanti”. Natomiast w „Logo” czytelnicy przeczytają m.in. wywiad z aktorem Grzegorzem Damięckim oraz nowoczesną interpretację siedmiu męskich grzechów głównych. W marcowych wydaniach miesięczników ukaże się również ponad 170 kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych i internetowych – do wykorzystania w czasie Weekendu Zniżek „Avanti” i „Logo”. Oba numery ukażą się w czwartek, 28 lutego br.

Redakcje „Avanti” i „Logo” zapraszają czytelników na Weekend Zniżek w dniach 29-31 marca br. W obu marcowych wydaniach pism znajdzie się ponad 170 kuponów uprawniających do zniżek aż do -80% w galeriach handlowych, outletach Factory oraz sklepach on-line. Rabaty można będzie wykorzystać na zakup m.in. odzieży, obuwia i dodatków najpopularniejszych marek, a także na kosmetyki, książki oraz artykuły wyposażenia wnętrz. Lista sklepów jest dostępna na Weekendznizek.pl.

Ponadto w najnowszym „Avanti” redakcja przedstawi różnorodne stylizacje w bieli, 51 nieoczywistych propozycji okryć wierzchnich – wiatrówek, sztormiaków i trenczy oraz test lekkich podkładów i nowości kosmetycznych. W sekcji Medycyna Estetyczna prezentowane będą z kolei zabiegi z pogranicza zdrowia i urody oraz przepisy na domowe zabiegi z kwasami.

W „Logo” czytelnicy znajdą m.in. nowoczesną interpretację siedmiu grzechów głównych mężczyzny, wielki test pick-upów, rozmowę z seksuologiem o tym, dlaczego miłość jest ślepa oraz wywiad Łukasza Muszyńskiego z aktorem Grzegorzem Damięckim – bohaterem okładki numeru.

Marcowe „Avanti” ukaże się na rynku w czwartek, 28 lutego br. w cenie 5,99 zł, podobnie jak najnowsze wydanie „Logo”, które będzie kosztować 9,99 zł.

Oba numery wspiera kampania promocyjna w prasie (czasopisma Agory), telewizji (TVN i stacje tematyczne), radiu (radiostacje Agory), internecie (Gazeta.pl) oraz w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...