Marcin Żukowski – „Twoja firma w social mediach” nowy podręcznik

Jerzy Ciszewski - 02.02.2016
188

Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych

Z przyjemnością przedstawiamy nową książkę, którą można by nazwać podręcznikiem obsługi social media dla każdego. Zamiast recenzji zamieszczamy opis książki, wzięty ze strony wydawnictwa, gdzie za pośrednictwem internetu można ją kupić. Czasy są takie, że wszyscy prowadzący jakiś biznes czy też funkcjonujący w domenie publicznej, powinni uczyć się social mediów po to by umiejętnie wykorzystywać je do swoich celów. To się po prostu opłaca

 

*      *      *      *      *      *      *      *      *      *      *       * 

 

Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. — narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda?

Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę… Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny!

Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi naPintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze.

Tylko… skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.

Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!

okladkawww

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...