Marcin Wysocki dołącza do grona menedżerów w K2 Precise
Marcin Wysocki dołącza do grona menedżerów w K2 Precise
Marcin Wysocki obejmuje funkcję Precision Marketing Managera. Pokieruje zespołami SEM i paid social.
Swoje 7-letnie doświadczenie z zakresu planowania kampanii opartych na danych zdobywał m.in. w Agorze, AdTaily (obecnie Yieldbird) i Performics, gdzie odpowiadał za zespół obsługujący ok. 30 klientów, takich jak m.in. Grupa Maspex, Credit Agricole, TVN, Sandoz i Deichmann. Wraz z zespołem wdrażał zaawansowane projekty technologiczne dla bankowości m.in. sztuczną inteligencję wspierającą call center oraz DMP (platformę do zarządzania danymi).
W K2 Precise jego rolą będzie zarządzanie zespołami SEM i paid social, budowanie synergii pomiędzy ekosystemami Google i Facebooka oraz rozwój zintegrowanych usług.
K2 Precise jest nową firmą w Grupie K2 i rozpoczęła działalność 12 marca. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Agencja pracuje dla takich marek jak: Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play.