Marcin Woźniak Product & Strategy Directorem w LiquidThread

Informacja Prasowa - 07.03.2023
296

Woźniak odpowiedzialny jest za konstruowanie unikalnej oferty agencji w oparciu o portfolio nowoczesnych produktów komunikacyjnych

Marcin Woźniak, dotychczas Communications Strategy Director w LiquidThread, objął nowo utworzone stanowisko Product & Strategy Directora agencji.  

W nowej roli odpowiedzialny jest za konstruowanie unikalnej oferty agencji w oparciu o portfolio nowoczesnych produktów komunikacyjnych, które odpowiadają na wyzwania obecnego rynku, mają udowodniony wpływ na biznes klientów i wykorzystują potencjał badawczy, narzędziowy i technologiczny Publicis Groupe.

„Od rozpoczęcia działalności w 2016 nasza strategia rozwoju zakłada tworzenie nowoczesnych i skutecznych rozwiązań marketingowych. Poszukujemy przestrzeni, gdzie jesteśmy w stanie wnieść nową wartość – tworząc produkty komunikacyjne, które mogą być szybsze we wdrażaniu, skuteczniejsze biznesowo, lub lepiej przebadane. Nowa rola Marcina, to potwierdzenie jego dotychczasowego zaangażowania, które pozwoliło stworzyć nasze najlepsze rozwiązania – jak Influencers Compass  czy Social Content Compass” – powiedział Łukasz Borek, General Manager LiquidThread

Marcin ukończył Zarządzanie i Marketing Uniwersytecie Warszawskim. Karierę w reklamie zaczynał w 2005 roku w domu mediowym OMD Poland. Następnie, od 2007 w ramach Starcom Mediavest Group zajmował się planowaniem mediów interaktywnych, działaniami performance oraz social mediami. Od 2013 jako Digital & Innovation Director odpowiadał za projektowanie i realizacje kampanii zintegrowanych. W roku 2015 roku objął stanowisko dyrektora strategii w agencji LiquidThread.

Marcin ma na koncie tworzenie strategii komunikacji, które przyczyniły się do sukcesu takich marek jak Milka, Prince Polo, T-Mobile, Coca-Cola, Kujawski. Współtworzone przez niego kampanie wielokrotnie znajdowały uznanie w największych konkursach reklamowych w Polsce: Effie Awards, KTR, Innovation, Golden Arrow, Kreatura, jak i na świecie: Golden Drum, Cannes Lions.

Od 2016 roku razem z agencją LiquidThread zdobył 21 statuetki Effie, a w 2022 roku agencja podkreśliła swoją efektywnościową specjalizację w działaniach marketingowych, uzyskując trzecie miejsce w rankingu agencji reklamowych tego konkursu.

Oprócz pracy zawodowej, Marcin w ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy SGH regularnie prowadzi zajęcia z planowania i realizacji efektywnych kampanii reklamowych w internecie oraz wykłady z podstaw planowania komunikacji online marek na kierunku E-Biznes.

W obszarze jego zainteresowań są również innowacje. W ramach inicjatywy NextTECHnow powered by Publicis Groupe Poland zajmuje się poszukiwaniem start-up’ów oferujących przełomowe rozwiązania marketingowe, które następnie mogą być rozwijane wraz z ekspertami z grupy i oferowane najbardziej wymagającym klientom.

Comments

comments

296
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...