Elastic Cloud Solutions powiększa zespół marketingowy

Informacja Prasowa - 30.07.2019
234

Elastic Cloud Solutions powiększa zespół marketingowy

Wraz ze światową premierą workai, nowej platformy digital employee experience, stworzonej przez Elastic Cloud Solutions oraz wejściem produktu na nowe, międzynarodowe rynki, firma powiększa zespół marketingowy. Dwoje doświadczonych specjalistów, Marcin Laskowski oraz Małgorzata Olszewska, wzmocniło team marketingowy i poprowadzi komunikację nowej marki.

Marcin Laskowski ma ponad 16 lat doświadczenia w obszarze marketingu i wdrażaniu kanałów sprzedaży B2B i B2C. Małgorzata Olszewska od niemal 10 lat prowadzi projekty z zakresu komunikacji, marketingu oraz rozwoju biznesu. Doświadczenie zdobywała w Polsce, Niemczech i krajach skandynawskich.

Technologia, analityka i… umiejętność słuchania

Marcin Laskowski od 2015 roku opracowuje strategie i kampanie promocyjne produktów i usług. Fascynuje go internet i szanse jakie dają nowe technologie: Internet Rzeczy (IoT), Sztuczna Inteligencja (AI) i Uczenie Maszynowe (ML)  dla rozwoju i optymalizacji działań. Uczyniło go to wszechstronnym project managerem projektów związanych z platformami e-commerce, analityką danych sprzedażowych, usprawnianiem procesów i zwiększaniem opłacalności działalności. Zespół marketingowy nowej platformy SaaS zyskał zatem nie tylko silne wsparcie komunikacji, ale także wartościowy wkład w rozwój modeli sprzedaży i analitykę danych biznesowych.

Doświadczenie daje przewagę

Elastic Cloud Solutions jest zespołem kładącym duży nacisk na doświadczonych specjalistów wzbogacających kapitał firmy o nową wiedzę, umiejętności i sposób postrzegania internetowego biznesu. To jedna z recept na budowę konkurencyjnej przewagi. To kluczowe w firmie, której produkty wyznaczają nowe standardy cyfrowej transformacji.

„Umiejętności analityczne i komunikacyjne Marcina są szczególnie cenne w naszym zespole. Promując usługę SaaS skierowaną do biznesu potrzebujemy specjalistów z połączonym doświadczeniem marketingowym i produktowym. Rozumiejących realia świata nowych technologii, potrafiących przemówić do korporacyjnych odbiorców i gotowych na realizację globalnych wyzwań.” mówi Marta Rogalewska, Head of Marketing w Elastic Cloud Solutions

Projekty na międzynarodową skalę

W czasie ostatniej dekady Małgorzata Olszewska budowała strategie rozwoju marek oraz kultury organizacyjnej, współtworzyła raporty branżowe, organizowała wydarzenia i szkolenia, aranżowała kampanie social media i media relations oraz koordynowała prace międzynarodowych zespołów marketingowych oraz procesy rozwoju biznesu. Do jej portfolio innowacyjnych projektów co-brandingowych należą „Zdrowie i produktywność w zrównoważonych budynkach”, „Nowe zdrowe biuro” czy „Biznes dla Klimatu”.

Od fizycznych do cyfrowych miejsc pracy

W BuroHappold Engineering od 2014 roku promowała zrównoważone „fizyczne” miejsca pracy. W Elastic Cloud Solutions z kolei będzie odpowiedzialna za marketing cyfrowych miejsc pracy (digital workplace), które usprawniają komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zaangażowanie pracowników w firmach, dzięki zastosowaniu technologii mobilnych, IoT oraz sztucznej inteligencji.

„Ekspozycja Małgorzaty na różne rynki zagraniczne dała jej solidne zrozumienie innych kultur i jest to doświadczenie, które doskonale wpisuje się w strategię ekspansji zagranicznej Elastic Cloud Solutions.”– mówi Łukasz Skłodowski, CEO Elastic Cloud Solutions

Przemyślana strategia

Firma wprowadza na rynek nowy, innowacyjny produkt o nazwie workai. To platforma Digital Employee Experience nowej generacji, bazująca na mobilnych technologiach i sztucznej inteligencji. Po dwóch latach doskonalenia swojego flagowego produktu, Elastic Workplace, firma wykorzystała wszystko co w nim najlepsze: uznany w branży UX-design, informacje zwrotne od klientów i ponad 200 tys. użytkowników z całego świata oraz najlepszy potencjał SharePoint & O365. Dodatkowo wyposażyła go w większą moc AI, bardziej użyteczne aplikacje oraz łatwiejszy w użyciu interfejs. Oficjalna premiera workai będzie miała miejsce 1 sierpnia 2019r. Już wiosną firma rozpoczęła intensywną promocję produktu na nowych rynkach. Do końca roku będzie obecna w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, a od 2020 roku rozpoczyna ekspansję w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

„Marcin i Małgorzata dołączają do naszego zespołu w bardzo ciekawym momencie. Ekspansja zagraniczna stawia przed nami wiele wyzwań. Jesteśmy pewni, że wspólnie z nowo pozyskanymi talentami  osiągniemy założone cele, rozwiniemy naszą ofertę, zwiększymy zasięg i wyznaczymy trendy w rozwiązaniach digital employee experience na całym świecie.” – mówi Grzegorz Ciwoniuk, CTO Elastic CLoud Solutions.

Więcej informacji o produkcie: www.workai.com

Marcin Laskowski i Małgorzata Olszewska

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...