Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Influencers Day - 02.01.2018
283

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Change Serviceplan zaczyna rok od zmiany na stanowisku Dyrektora Strategii. Marcin Ejsmont zastępuje na tym stanowisku Annę Roman-Pluta, która rozstała się z firmą w zeszłym roku.

Marcin Ejsmont jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończył także studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie). Z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. Pracował w agencjach Brain i Grey, a ostatnio jako Planning Director w J. Walter Thompson. Jest również konsultantem państwowych projektów komunikacyjnych m.in. dla Millward Brown, w ramach zleceń Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. W tym roku zasiadał w jury konkursu Mixx Awards 2017.

Marcin posiada wszechstronne doświadczenie w zakresie tworzenia strategii marek i komunikacji dla licznych kategorii biznesowych, o czym świadczy jego portfolio obsługiwanych marek: mi.n. Allianz, Bank PKO BP, Ferrero, Foodcare, KGHM, Lotos, m-Bank, Play, Plus czy Wedel. Projekty nad którymi pracował były wielokrotnie nagradzane za efektywność na konkursie Effie Awards.

Bardzo się cieszę, że Marcin dołączył do naszego zespołu. – mówi Wojciech Putrzyński, CEO Change Serviceplan – Jego wszechstronne doświadczenie, również w sferze planowania działań on-line, na styku kreacji, mediów i technologii bardzo pasuje do naszej koncepcji rozwoju spółki i całej grupy, w ramach której funkcjonujemy. Jestem przekonany, że obecność Marcina będzie wartością dodaną naszych usług.

Comments

comments

283
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...