Marcel Płoszczyński dołącza do RO (Remarkable Ones)

Informacja Prasowa - 07.10.2025
134

Kolejny kluczowy transfer do zespołu Ro (Remarkable Ones). Do agencji dołączył Marcel Płoszczyński

Marcel Płoszyński to ekspert w zarządzaniu komunikacją w branży technologicznej. Wybór jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii Ro, uznawanej w rankingach branżowych za najbardziej innowacyjną agencję PR w Polsce.

 

Marcel Płoszczyński wnosi do Ro ponad 15 lat doświadczenia w public relations, zdobytego w pracy dla globalnych firm technologicznych, startupów i platform e-commerce. Od 2019 roku rozwijał agencję PR Lightbe, specjalizującą się w obsłudze firm technologicznych. W swojej karierze realizował projekty dla marek takich jak Oracle, Uber, IDC, Cloud Technologies, SI Consulting, Nethansa czy DSR SA, łącząc strategiczne doradztwo ze skuteczną egzekucją działań. Jest znany z umiejętności przekuwania skomplikowanych zagadnień technologicznych w proste, angażujące historie oraz z prowadzenia zarówno złożonych projektów komunikacyjnych, jak i kampanii budujących rozpoznawalność.

 

– Przejście do Ro to ważny krok w mojej karierze. Wnoszę ze sobą cenne doświadczenia z obsługi klientów z sektora B2B. Jednocześnie cieszę się z możliwości prowadzenia projektów dla marek z segmentu consumer electronics. Jestem przekonany, że nasza wzajemna współpraca i wymiana wiedzy z tak kompetentnym zespołem przełożą się na znakomite rezultaty – mówi Marcel Płoszczyński.

 

Dołączenie Marcela do Ro wpisuje się w strategię agencji, która konsekwentnie inwestuje w specjalistów o silnych kompetencjach strategicznych i bogatym portfolio osiągnięć. Jego obecność w zespole wzmocni technologiczne DNA firmy i będzie istotnym wsparciem w realizację kolejnych, złożonych projektów dla wiodących marek.

 

– Stawiamy na ludzi, którzy rozumieją złożoność rynku medialnego i potrafią łączyć strategiczne podejście z kreatywnością. Doświadczenie Marcela w pracy dla wymagających klientów technologicznych to dla nas ogromna wartość. Jesteśmy przekonani, że wniesie on świeże spojrzenie i energię, które przełożą się na sukces naszych klientów – mówi Krystian Cieślak, CEO agencji Ro.
IMG_5746.jpg

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...