#MAPdlaPolaków – kampania społeczna Ministerstwa Aktywów Państwowych

Informacja Prasowa - 24.03.2020
129

#MAPdlaPolaków – kampania społeczna Ministerstwa Aktywów Państwowych

W trosce o wspólne bezpieczeństwo Polaków w walce z koronawirusem, Ministerstwo Aktywów Państwowych wystartowało z kampanią społeczną.


W prostych hasłach uzupełnionych o sugestywne piktogramy, Ministerstwo Aktywów Państwowych edukuje i przypomina społeczeństwu, jak się uchronić przed niebezpieczeństwem koronrawirusa. Hasłami kampanii są: Zostań w domu, pomagaj seniorom i niepełnosprawnym, często myj ręce, kupuj online.

Ministerstwo przypomina numer  infolinii NFZ 800 190 590 oraz dedykowaną stronę gov.pl/koronawirus i apeluje „Nie lekceważ objawów choroby”.

Outdoorowa kampania edukacyjna jest dopełnieniem działań spółek skarbu państwa. Strategiczne polskie spółki swoje działania na rzecz społeczęństwa będą w mediach społecznościowych oznaczały hasztagiem #MAPdlaPolaków.

Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw, to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin Wicepremier i Minister Aktywów Państwowych.

Kampania oparta jest o 20 tys ekranów LCD należących do sieci Screen Network. Lidera z obszaru Digital Out of Home, udostępnienił bezpłatnie wielkoformatowe ekrany ledowe dostępne na terenie Polski do komunikacji ze społeczeństwem. Kreacją i wykonaniem zajęła się agencja CoolCompany.

Akcja MAP wpisuje się w światowy trend, gdzie na ulicach miast pojawiły się podobne nośniki z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi.

Obok mediów społeczniściowych, serwisów interntowych, wielkopowierzchniowe ekrany służą do natychmiastowej reakcji na bieżące wydarzenia i bezzwłoczną publikację istotnych komunikatów dostosowanych do kryzysowej i szybko zmieniającej się sytuacji.  Ostrzegają przed zagrożeniami. W czasie rzeczywistym podają informacje w stanach wyjątkowych oraz wspierać przedsięwzięcia prospołeczne i edukacyjne. Medium to dociera do ponad 8 milionów Polaków dziennie. Dlatego też stała ekspozycja na ekranach prawidłowych postępowań w celach bezpieczeństwa, pomaga obywatelom o nich pamiętać.

W obliczu tak dużego zagrożenia, nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i  edukacyjnych społeczeństwo w zakresie zdrowia publicznego. W obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu – Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

Twitter: https://bit.ly/2UBR6eB
Facebook: https://bit.ly/2QFF1DG

YouTube: https://bit.ly/2UgmfFu

Strona: bit.ly/33JpDvx

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...