Manufaktura nowym klientem 38 Content Communication

Informacja Prasowa - 03.06.2022
298

Z początkiem maja, do grona klientów 38 Content Communication, dołączyła Manufaktura

Manufaktura nowym klientem 38 Content Communication

Z początkiem maja, do grona klientów 38 Content Communication, dołączyła Manufaktura –  łódzki kompleks pełen kultury i wyrafinowanej rozrywki, znakomicie łączący się ze światem handlu i rekreacji, stanowiący modelowy przykład rewitalizacji i jeden z pierwszych w Europie projektów nadających nowe funkcje zabytkowym obiektom pofabrycznym. Agencja 38 Content Communication została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiadać kompleksowo za działania public relations i social media.

Manufaktura to jedna z głównych atrakcji turystycznych Łodzi, wizytówka miasta i wyjątkowy kompleks łączący funkcję handlowo-usługową z szeroką ofertą rozrywkową i gastronomiczną. Łodzianie, jak i turyści wybierają ją jako miejsce nie tylko zakupów modowych, ale także spędzania wolnego czasu.

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Zarządcą obiektu jest firma APSYS – jeden z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi.

Za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, CEO oraz Martyna Solińska i Marcin Zieliński – Dyrektorzy Strategiczni 38Group. Za kompleksową obsługę klienta w zakresie działań PR & content odpowiedzialny jest zespół w składzie: Justyna Giers, Agnieszka Danowska-Tomczyk, Monika Langner, Justyna Spychalska. W projekt zaangażowany jest także dział digital oraz studio projektowe 38 Content Communication.

38 Content Communication wchodzące w skład 38Group skupia ekspertów z branży komunikacji marketingowej. Agencja powstała w 2010 r. i zatrudnia obecnie ponad 40 osób w biurach w Łodzi i Warszawie. W portfolio klientów 38 Content Communication znajdują się takie marki jak: Accor, Grupa Atlas, Grupa LUX MED, Bausch&Lomb, ElectroMobility Poland, SM Mlekpol, Kaufland, Ministerstwo Klimatu i Środowiska czy Iron Mountain Polska.

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...